Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg har kommet inn i hulen der man for se det første monsteret. Men jeg kommer meg ikke forbi alle folke rundt motoren. Noen som kan hjelpe meg??
Vrengtpolvott Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Det jeg gjorde der var å snike meg så de ikke merket meg, og så kastet jeg en stein inn til en plass hvor jeg så at den landet, ventet til de gikk opp til den, så kastet jeg en granat på de, og skjøt som faen mens granaten sprengte dem.
Cutthroat Bill Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 øøø... bare å skyte de! OFF TOPIC: Hvis du skal være spydig så kan du like godt holde kjeft. ON TOPIC: Commando_Sondre, det er egentlig ingen "egentlig løsning" der i hulene, du må rett og slett prøve deg fram, eventuelt begynne på nytt, med lettere motstanderer.
Cutthroat Bill Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 åssen vanskelighetsgrad spiller du på? Jeg spiller på de tre første vanskelighets gradene, men det var vel kanskje Commando_Sondre du spurte!?
carl-kr. Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 øøø... bare å skyte de! OFF TOPIC: Hvis du skal være spydig så kan du like godt holde kjeft. øøø..for du er jo ikke spydig du da luringen.. les rettningslinjene! hold en høvlig tone.
Zeph Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 øøø... bare å skyte de! OFF TOPIC: Hvis du skal være spydig så kan du like godt holde kjeft. ON TOPIC: Commando_Sondre, det er egentlig ingen "egentlig løsning" der i hulene, du må rett og slett prøve deg fram, eventuelt begynne på nytt, med lettere motstanderer. Der ikkje kva som var så spydig eg, eg meiner å huske at eg skaut på alt og alle i FarCry, så det er ikkje noko dumt forslag
Spirre Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 åssen vanskelighetsgrad spiller du på? Jeg spiller på de tre første vanskelighets gradene, men det var vel kanskje Commando_Sondre du spurte!? ja det var trådstarter jeg spurte
Humbug Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Flashbangs har tjent meg godt nede i de hulene. Blind dem og send gjerne noen vanlige granater av sted og
Cutthroat Bill Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 øøø... bare å skyte de! OFF TOPIC: Hvis du skal være spydig så kan du like godt holde kjeft. øøø..for du er jo ikke spydig du da luringen.. les rettningslinjene! hold en høvlig tone. Du har rett beklager. La oss nå komme oss videre i livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå