xanonymx Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Er ikke helt sikke på om det er rett plass til dette spørsmålet, men går ut i fra at jeg trenger et slags program til det. Så jeg fyrer løs. Jeg har en ps2 konsoll, men den er nå ødelagt så jeg lurer på går det an å legge spillene jeg har til ps2'n inn på PC'n og spille spillene på PC'n?
SimDaDim Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 (endret) Mener det skal finnes en PS2 emulator til PC, men om den er lovelig, tror jeg ikke. Finnes ihvertfall til Nintendo 64 EDIT: Ja, det finnes. Et kjapt søk på DC++ så har du det. søk på "PS2 emulator" på div norske hubber så finnes det Endret 9. august 2005 av SimDaDim
Tordenflesk Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Niks, går ikke. Det er ingen som har lagd en fungerende emulator til PS2-spill.
xanonymx Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Er der til xbox eller andre konsoller? Bare lure...
Tordenflesk Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Finns emulatorer til alle konsoller helt opp til PS1. Etter det tror jeg konsoll-makerne ble for flinke til å beskytte seg mot emulatorer.
Blåbær Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 LOL, leser du postene. SimDaDim nevnte at det finnes for n64
Zeph Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 LOL, leser du postene. SimDaDim nevnte at det finnes for n64 Svarte på tordenflesk. Kom ikkje N64 etter PS1?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå