heiiooo Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hvordan sang har du på hjernen? jeg har iriterende nok from paris to berlin
SkyMarshall Arts Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Så la meg gi deg en liten REMIX av den da - for å kaste litt hjullaster-diesel på bålet. Jeg har skremmende nok Dirty Oppland med Bondegramatikk på hjernen jeg da!
random_wannabe Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hører ikke denne hjemme i musikkforumet da? Ontopic: Nå har jeg den forferdelige sangen Fattern - Stilongs på hjernen! HOLD DERE UNNA DEN!!
Liquid Crystal Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Rettelse: Tsjeriåu!! Har den på hjernen jeg og Presterte og si tsjeriåu usteden for hei til en fyr på sjøsiden (hortens kjøpesenter) her om dagen
Marvil Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Keane, en ellerannen sang fra albummet Hopes and Fears som jeg hørte på radioen i bilen på vei til jobb..
mikk- Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Nyeste sangen til Mew! Apocalyptica. "Caaaroline, caaaroline, summed it up, what are your sorries all aboooout?"
Gjest Yoshi Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 En Alice Cooper låt fra Dirty Diamonds som jeg ikke kan navnet på :S Satte personlig rekord i lengste periode med én sang på hjernen. Det var omtrent tre hele døgn med White stripes - Blue Orchid, god sang, men irriterende, da det ble veldig vanskelig å høre på Air etterpå.
Dwagon Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Fantômas - The Godfather sier bare at den er kewl
Prebo Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Såg Trang fødsel -reklamen akkurat! Så nå har jeg en ''Trang Fødsel Remix'' inne i hodet. Aaaargh!
rob|n Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Amy Diamond - Whats in it for me, elns.. Den spilles jo på radioen 24/7.. Hata den!
Anbefalte innlegg