Gal_ape Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Jeg vet at Mafia er litt gammelt nå men spiller det fortsatt, eller, instalerte det på nytt her om dagen! Men nå har det seg slik at jeg har kommet til den delen hvor jeg skal kjøre race (for første gang) og jeg klarer bare ikke å unngå å krasje eller spinne rundt eller la andre komme forbi meg! Husker jeg leste noe om å kjøre inn en snarvei et stykke for så å resette bilen til banen... hvis noen har noen tips om hvordan jeg kan vinne racet så hadde det vært greit! alt har gått greit helt til nå
KristianF Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Fatter ikke hvorfor så mange folk har problemer med racing delen.. Personlig syns jeg det var en av de enkleste oppdragene i spillet.. Men for å gjøre det enkelt. Sett på easy og no-damage.. Kan velge det når du skal starte løpet.. Så når du kjører, så kjør på alt bilen klarer på rette strekninger.. Slakk godt av før svinger.. Ikke gi gass når du svinger.. Ta det med ro.. det er det beste.. ikke stress.. Håper det vil hjelpe deg litt..
wiking18 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Fatter ikke hvorfor så mange folk har problemer med racing delen.. Personlig syns jeg det var en av de enkleste oppdragene i spillet.. Men for å gjøre det enkelt. Sett på easy og no-damage.. Kan velge det når du skal starte løpet.. Så når du kjører, så kjør på alt bilen klarer på rette strekninger.. Slakk godt av før svinger.. Ikke gi gass når du svinger.. Ta det med ro.. det er det beste.. ikke stress.. Håper det vil hjelpe deg litt.. Merk: du må ha en patch for og få den funksjonen, hvis du ikke har patch så vil ikke det komme opp. Med den funksjonen er racet lett som fy, men før jeg fant det ut så var det et h***ete å få till. Hele det oppdraget, med all kjøringen før, er noe dritt.
Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Ja, å slakke opp er Alfa Omega her. Ikke stress. Du kan faktisk kjøre hele greia med relativ lav hastighet. Men istedet for å gjøre det på disse måtene, kan du jo bare kjøre inn en sidevei som finnes en plass på banen. Da kommer du uendelig langt foran alle andre, og kan egentlig bare da det heeeeeelt rolig resten av løpet.
Glipp Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hehe.. husker dette racet før patchen kom.. aner ikke hvor mange dager jeg prøvde på den , men når patchen kom ble det mye lettere.. Mmmmmmm... Mafia... **installere**
Gal_ape Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 okey takk for tipsene! skal se om jeg får lastet ned den 16.8mb store patchen på min 64kbits isdn linje tar nok litt tid ja!
viranth Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jeg tok dette på andre forsøket, cluet er at du må slakke av i svingene, da kjørte motstanderne av en eller annen grunn MYE tregere også.
SvennAndre Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Bruk den "cheaten", kjør inn på en sidevei som kommer etter den 2-3 svingen, som nevnt over, så blir du helt plutselig boosta frem til start, laangt forran de andre.
Gal_ape Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 igjen! takk for alle som har bidratt! fant akkurat patchen på en dvd,slik som følger med diverse pcblad, der den heldigvis lå!
abcosv Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jeg husker jeg slet som faen med det missionet på den gamle pc-en.. Det var sikkert noe med ytelsen som gjorde det. Med den nye pc-en, klarte jeg det på første forsøket, uten noen form for juks eller vanskelighetsgradinnstilling
Nauz Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 slet som et helvette.. klarte et til slutt.. mafia er det beste spillet ever.. men er en cheat til den banen da... hmm man trykker på"f11 tror jeg??) på et bestemt sted(det kommer opp lap time eller noe sånt) og man kommer først:)hehe
wiking18 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 har ikke mafia i hus Først lånte en kar det i en evighet, så lånte en annen det her om dagen. Men det unner jeg dem, har rundet det selv, og det er et konge spill. Ikke noe er som første gangen du får Tommy'en i henda Film scenen i slutten (er det før eller etter creditsene?) er rent trist
OnetroM Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jeg kjørte det løpet 'hundre' ganger før jeg ko mtil fornuft og koblet til jousticken, da satt førsteplassen inne på første forsøk. Ekstremt mye lettere å styre analogt enn med piltaster. Var i ferd med å gi opp og den patchen hadde jeg aldri hørt om..
Laserlasse Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Er som Mozze sier - det spillet egner seg best for kontroller. Hvis du fyrer i et ratt, eller en gamepad (evt. en joystick) er det løpet faktisk alt for lett å gjennomføre, selv med standard vanskelighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå