Colossus Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) Jeg gikk innom komplett.no for å se på et nytt skjermkort og plutselig så jeg noe som het CAD/CAM. En av kortene hadde merkelig nok 640 MB minne (18 000 kr for den da ) LINK Så, hva er egentlig CAD/CAM og hva brukes det til? PS: Har allerede søkt om det på forumet. Endret 6. august 2005 av Colossus
Jankee Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 For å berre påpeike så vil ikkje desse skjermkorta "kick ass" i doom eller tilsvarande, men er spesialdesigna til bruk i tunge grafiske program (autocad o.l) Dei blir gjerne "parra" med dual Xeon /Opteron-konfigurasjoner med mykje ram. Den maskina som har denne skjermen er ei slik maskin http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4404389
Colossus Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 (endret) Tenkte meg det Jeg har verken penger eller noe lyst på slike kort uansett. Hadde vært kult å sett hvordan de fungerer på Doom 3 da, hehe. Endret 6. august 2005 av Colossus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå