Gå til innhold

Den lengste reisen Drømmefall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stiller som alltid opp med middels forventninger til et nytt spill, for det er bedre å bli overrasket av hvor bra det er enn det motsatte (å bli bra av hvor overrasket det er.. hehe).

 

Jeg hadde den norske utgaven av Den lengste reisen, med ellers småirriterende Synnøve Svabø som en nesten perfekt stemme til hovedpersonen April Ryan (mener jeg det var). Noen av oppgavene var temmelig vanskelig i forhold til andre som var nesten for enkle igjen, håper på en litt bedre balanse i neste tittel. Ikke for lett, bevares.

 

Har ikke fulgt med på utviklingen i noen særlig grad, men gleder meg uansett.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Er litt redd at den nye "action" delen av spelet blir litt mykje Tomb Raider for min smak, men håpar ikkje det er tilfellet!

5116125[/snapback]

 

Det hender bare en 3 ganger i løpet av spillet og man kan fritt velge å gå en annen rute i stedet for å slåss.

5122317[/snapback]

Godt å høre! Fekk eit anna intrykk av eit preview eg las, men om det er tilfellet så er alt greit :)

Lenke til kommentar

Var på en presentasjon av spillet på The Gathering 2005 hvor en av utviklerene eller noe i den dur spilte gjennom deler av første kapittel på en beta-versjon for oss. Det ser helt LEKKERT ut, grafisk og "feeling"-messig. Et helt klart must-have-spill :)

 

Edit: Jeg spurte forresten han fyren et spørsmål eller to om combat, og det er nok ikke helt valgfritt nei. Det vil være action-sekvenser og det ser ut til å bli litt febrilsk button-mashing. I tillegg virket combat håpløst vanskelig. Men, dette var en såpass tidlig greie (Krasja og hadde minneproblemer og hele pakka) og han sa at combatsystemet var under forbedring, så jeg stoler 100% på at det vil være konge i retail :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...