Gå til innhold

Hvilke modder vil dere ha til BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags mods vil dere ha til BF2? Selv vil jeg ha

BF1942

En slags GTA:SA-liknende mod

Koreakrig-mod

Westernmod (i utvikling)

Romamod (AKA Rome:Total War lignende)

Hmm...kanskje en god mod fra den Kalde Krigen (Red Storm Rising?)

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

eg har lyst på maps der du har 1 lag som forsvarer, og 1 lag som angriper. om og gjøre at der angriper skal ta basen til dei som forsvarer..ein litt spesiell vri på det..

Skrevet
Desert Combat

Halvparten av BF2 mapsa inneholder noenlunde samme utstyr og ligger også i samme område, så jeg skjønner ikke hvorfor man skal lage DC

Dessuten er jo Trauma Studios nedlagt, thank you DICE

Skrevet

Håper bare modsa blir satt opp på servere. De blir neppe ranka med det første og det statsjaget vi ser nå om dagen kommer nok til å vedvare en god stund. Kommer det til å bli noe besøk på mod-servere..?

Skrevet
[iC' date=25/08/2005 : 18:43] Interstate skal jo komme til BF2. Det er en bil-mod. Normalt er jeg ikke så glad i bilspill, men BF42's Interstate-mod var jo helt sykt bra! :w00t:

Ja, steike, spilt den litt hos en kamerat. Den med 70talls preg, var det ikke? Fete farger på bilene var det hvertfall ^^

Skrevet
alle mods blir vel gratis?

De fleste mods er gratis ja. Modderne kan selvfølgelig velge å ta penger for mod-en sin. Dette gjør dog at veldig få gidder å spille mod-en. Dog pleier en del modde-team å tjene en del penger på sponsorer.

Skrevet
3-veis baner ( med alle tre laga mot hverandre)

MEC-mot-kina-mod (tviler på at DICE har tenkt til å lage sånne baner)

Ja det hadde vært drit rått, kan hende det har blitt litt kaos kanskje :)

Skrevet
[iC,25/08/2005 : 18:43] Interstate skal jo komme til BF2. Det er en bil-mod. Normalt er jeg ikke så glad i bilspill, men BF42's Interstate-mod var jo helt sykt bra! :w00t:

Ja, steike, spilt den litt hos en kamerat. Den med 70talls preg, var det ikke? Fete farger på bilene var det hvertfall ^^

:yes:

Hadde også vært fett med en middelalder-mod, piratmod, Napoleon-mod, borgerkrigen i USA-mod, Rome:TW-mod eller noe lignende! :)

Skrevet

Hadde vært artig å se en helt crazy mod. slik som f.eks Rocket Crowbar til Half-Life.

er så lei alle de realistiske moddene. trenger litt crazy i hverdagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...