brd Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 (endret) Hei! Når eg setter inn cden til pro cycling manager leser ikkje daten min cden, så prøvde eg med eit anna cd og det gjekk Er det noe gale med daten eller med cden? hjelp meg EDIT:prøvde det på bærbar daten og det gjekk, men lurer forsatt på kvifor det ikkje går på den vanlige dataen, men det stå det "error in install" Endret 4. august 2005 av izoren
Luchy Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 har samme problem. jeg skal instalere Half Life 2 og Battlefield 2 men når jeg har i cdn så skjer det ikke noe.
Cultofluna Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Om spillet er på en DVD plate så er nok det stor sansynlighet for at du bruker en DVD-brenner til å lese platen med..? Ihvertfall er det kopisperre på platen som gjør at DVD-brenneren ikke får lese platen.. gjelder ihvertfall HL2 og Battlefield 2 såvidt jeg vet..
Luchy Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Om spillet er på en DVD plate så er nok det stor sansynlighet for at du bruker en DVD-brenner til å lese platen med..? Ihvertfall er det kopisperre på platen som gjør at DVD-brenneren ikke får lese platen.. gjelder ihvertfall HL2 og Battlefield 2 såvidt jeg vet.. ja såklart. *dom* må kjøpe DVD=P
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 jeg har dvd brenner og jeg kan både lese HL2, BF2 uten problemer men det er kanskje noen det gjelder uansett for en stund tilbake kjøpte jeg meg sims2 dvd edition og skulle spille det på en gammel dvd-spiller jeg hadde,,det gikk ikke så jeg kjøpte ny dvd-spiller og da funka det helt fint så kan vel være laseren som er utslitt eller noe også?
brd Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 jeg har dvd brenner og jeg kan både lese HL2, BF2 uten problemer men det er kanskje noen det gjelder uansett for en stund tilbake kjøpte jeg meg sims2 dvd edition og skulle spille det på en gammel dvd-spiller jeg hadde,,det gikk ikke så jeg kjøpte ny dvd-spiller og da funka det helt fint så kan vel være laseren som er utslitt eller noe også? Det trur eg å
Cultofluna Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 jeg har dvd brenner og jeg kan både lese HL2, BF2 uten problemer men det er kanskje noen det gjelder uansett for en stund tilbake kjøpte jeg meg sims2 dvd edition og skulle spille det på en gammel dvd-spiller jeg hadde,,det gikk ikke så jeg kjøpte ny dvd-spiller og da funka det helt fint så kan vel være laseren som er utslitt eller noe også? Er bare enkelte ja.. har seg ihvertfall sånn at min gjør det på den måten.. jævla billigdritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå