Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg er nødt til å bite det i meg å ty til hjelp her jeg nå altså.

Jeg skal installere "Gallery" bildegalleriet versjon 1.5.1-RC1 på min server, Whinerz.com.

Jeg har installert i database før, både manuelt og automatisk og mer til - så jeg er ikke nybegynner. Men har nå prøvd utallige ganger, ved å følge tutorials til punkt og prikke. CHMOD'er riktig, til og med prøvd mange andre kommandoer. Jeg har også laget .htaccess-fil i notepad på korrekt måte. (ikke save i .txt men i "alle filer").

 

Men uansett hva jeg gjør og finner på, så får jeg alltid samme beskjed om at noe er feil når jeg skal installere etter korrekt upload (tror jeg da) med install.php. Kan noen her ta seg tiden til å hjelpe meg steg for steg med installeringen? Det hadde jeg satt umåtelig stor pris på, selvom jeg er overbevist om at feilen er så åpenbart enkel når jeg en gang finner den ut at jeg må krabbe under sofaen å bli der en stund.

 

Serverinformasjonen min under her, å jeg har ikke tilgang til å forandre på noe, så jeg er nødt til å benytte meg av de funksjonnene som er. Den er hostet hos B-One, og jeg har benyttet meg av lignende galleri tidligere - men det er DETTE jeg vil ha til å virke. Så jeg vet at GD-supporten til thumbs og alt virker.

 

HJELP! :cry:

 

GD Support  enabled

GD Version  bundled (2.0.28 compatible)

FreeType Support  enabled

FreeType Linkage  with freetype

T1Lib Support  enabled

GIF Read Support  enabled

GIF Create Support  enabled

JPG Support  enabled

PNG Support  enabled

WBMP Support  enabled

XBM Support  enabled

 

System: Linux srv14 2.4.26-vs1.27 #1 SMP Tue Aug 31 11:31:01 CEST 2004 i686

 

Server API: CGI/FastCGI

 

Virtual Directory Support: disabled

 

PHP API: 20020918

 

PHP Extension: 20020429

 

Zend Extension: 20021010

 

Debug Build: no

 

Thread Safety: disabled

 

Registered PHP Streams: php, http, ftp, https, ftps, compress.zlib

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...