Gå til innhold

Emo-kids, tre frem fra skyggene!


Anbefalte innlegg

Dere har forresten glemt at det finnes andre måter for emoer å skade seg på enn kutting...

 

Kutting er kanskje det enkleste og mest vanlige men det er noen som drar det enda lengre som starter med Ising (forklarer ikke dette slik at ingen får testet det ;)) som gjør at man skolder av huden og får et slags brannsår, det finnes brenning, stikking og risping.

 

De verste og farligeste metodene er Ising og virkelig ille risping

Det finnes folk som har totalødelagt all huden der de har brukt ising, om man risper skikkelig gale glemmer personen ofte av smerten og risper seg kanskje langt ned i kjøttet.

 

Men tror kanskje de som drar det lengre enn kutting faktisk har alvorlige psykiske problemer og trenger mere hjelp enn andre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CFD

Jævla idioter, dette er internett for faen. Kom dere vekk og få dere et liv.

...Sier han med flest innlegg på siden :roll:

 

[02:18] Goophy: Skriv "Jævla idioter, dette er internett for faen. Kom dere vekk og få dere et liv." Jeg orker ikke logge inn.

 

Jeg arbeider kun under ordre ;) Det med "flaming team" som ble redigert vekk er jo bare en spøk som vi holdt på med i dec05. Jeg bruker sikkert like mye tid på datamaskinen som de fleste andre her inne.

6879330[/snapback]

Rar humor.

Jaja hver sin smak. Selv om det er folk som ikke tåler fjortiser og "noob'er" på nettet.

Lenke til kommentar
Dere har forresten glemt at det finnes andre måter for emoer å skade seg på enn kutting...

 

Kutting er kanskje det enkleste og mest vanlige men det er noen som drar det enda lengre som starter med Ising (forklarer ikke dette slik at ingen får testet det ;)) som gjør at man skolder av huden og får et slags brannsår, det finnes brenning, stikking og risping.

 

De verste og farligeste metodene er Ising og virkelig ille risping

Det finnes folk som har totalødelagt all huden der de har brukt ising, om man risper skikkelig gale glemmer personen ofte av smerten og risper seg kanskje langt ned i kjøttet.

 

Men tror kanskje de som drar det lengre enn kutting faktisk har alvorlige psykiske problemer og trenger mere hjelp enn andre

6879354[/snapback]

 

Enhver person som vil paafoere seg selv sterk fysisk smerte vil jeg paastaa har ett psykisk problem.

Lenke til kommentar
Dere har forresten glemt at det finnes andre måter for emoer å skade seg på enn kutting...

 

Kutting er kanskje det enkleste og mest vanlige men det er noen som drar det enda lengre som starter med Ising (forklarer ikke dette slik at ingen får testet det ;)) som gjør at man skolder av huden og får et slags brannsår, det finnes brenning, stikking og risping.

 

De verste og farligeste metodene er Ising og virkelig ille risping

Det finnes folk som har totalødelagt all huden der de har brukt ising, om man risper skikkelig gale glemmer personen ofte av smerten og risper seg kanskje langt ned i kjøttet.

 

Men tror kanskje de som drar det lengre enn kutting faktisk har alvorlige psykiske problemer og trenger mere hjelp enn andre

6879354[/snapback]

 

Enhver person som vil paafoere seg selv sterk fysisk smerte vil jeg paastaa har ett psykisk problem.

6879392[/snapback]

Ja eller bare vil ha oppmerksom het. Blir liksom en egen måte å "fight the power" på.

Noen altså.

Endret av The O
Lenke til kommentar
Enhver person som vil paafoere seg selv sterk fysisk smerte vil jeg paastaa har ett psykisk problem.

6879392[/snapback]

Mulig det, men det er mange emoer / goffgoffere som gjør det for å "vere kul" eller "med i gjengen", så sitter de å later som de har psykiske problemer og syter og klager.

Og egentlig kommer de fra en ordentlig lykkefamilie og har en kjempehyggelig kjæreste og et flott liv. Det er idiotisk, spesielt når du har hatt det sann passelig jævlig selv

Lenke til kommentar
off hater emoer, har ei jente på skulen som går rondt o lange svarte skjørt å heavy metall boots me nagler å alt faen, nagle armbånd, sekken er full av 666 å nightwish ting. svart sminke, feit, null venner, høyrer på KORN, EVANENCES, NIGHTWISH, PAPA ROACH osv, for gale... er sjukt

6872404[/snapback]

Hvorfor er det sjukt?

Noen er negative andre er positive.

Bare for de du ikke velger det betyr det ikke at du er bedre en dem (eller at de er bedre enn deg).

Dessuten høres un mere gother ut en emo (vist du ser bort fra bandene).

 

Edit: "Hater emoer"? WTF!! er de dårlige mennesker, har de gjort deg noe, kjenner du noen i det heletat??

6872477[/snapback]

faktisk 2 stykker, skal alltid dra flest mulig inn i deres problemer å prøve å få litt trøst, å går å syter å klager hele jævla tida

Lenke til kommentar
Haha, Goophy sto bak sinnainnlegget, det skulle du sagt med en gang. Jeg trodde det var bitterhet blant flere av de eldre, men det er godt å få bekreftet at det bare er de samme gamle som gnåler.

6879978[/snapback]

 

Ifølge mine kilder:

Goophy står ikke bak noenting, bare CFD som tar ting ut av kontekst. :)

Lenke til kommentar
off hater emoer, har ei jente på skulen som går rondt o lange svarte skjørt å heavy metall boots me nagler å alt faen, nagle armbånd, sekken er full av 666 å nightwish ting. svart sminke, feit, null venner, høyrer på KORN, EVANENCES, NIGHTWISH, PAPA ROACH osv, for gale... er sjukt

6872404[/snapback]

Hvorfor er det sjukt?

Noen er negative andre er positive.

Bare for de du ikke velger det betyr det ikke at du er bedre en dem (eller at de er bedre enn deg).

Dessuten høres un mere gother ut en emo (vist du ser bort fra bandene).

 

Edit: "Hater emoer"? WTF!! er de dårlige mennesker, har de gjort deg noe, kjenner du noen i det heletat??

6872477[/snapback]

faktisk 2 stykker, skal alltid dra flest mulig inn i deres problemer å prøve å få litt trøst, å går å syter å klager hele jævla tida

6885363[/snapback]

Vist du virkelig kjenner 2 stykker, hvorfor skrev du at det er ei jente på skolen?

Og vist du kjenner dem, noe som antyder at de vesten er venner, burde du heller prøve å være hjelpsom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...