.V. Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 (endret) u cant melt faces as troll LOL Joda, UD-racialen er best til solo-pvp, men du kan forsatt "melt faces in alterac". That said, dwarf er utvilsomt den beste presterasen. Bare synd alliance sucks. Endret 5. august 2005 av E-Ton
chokke Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 u cant melt faces as troll LOL Joda, UD-racialen er best til solo-pvp, men du kan forsatt "melt faces in alterac". That said, dwarf er utvilsomt den beste presterasen. Bare synd alliance sucks. nei LOL. Trolls kan bruke zeh funny forms og light shield med ultimat skade mot melee.... :!:
jackrabbiten Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Orc Hunter kommer vel til å bli rimelig bra i endgame når 1.7 kommer ut. Bestial Wrath med en cooldown på latterlige 2 minutter og "Pet melee damage increased by 5%" og litt bra equipment blir bra!
Jørgen Sørheim Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Personlig ville jeg (og har jeg) valgt UD priest, både pga Devouring plague og WotF. Hex of darkness og Shadowguard virkelig ikke noe å samle på. Det er uansett en smal sak å sprette over til Durotar etter newbie-området. Hva det gjelder professions, så er det vel egentlig ett fett. Selv har jeg mining/blacksmithing (250/260), og tjener gode penger på det. Mining og skinning er prima valg. Man tjener gode penger i og med at man dreper vemmelig mye beasts i begynnelsen, og Durotar/Barrens er stappet med veins. Slik holder man på til lvl 30 eller så, så dropper man én og powerlevler enten blacksmithing eller leatherworking. Masse penger. Ang. speccing, shadow all the way. Spirit tap reduserer downtime noe så infernalsk i begynnelsen, og imp. mind blast + mind flay er aldeles brillefine. Mobs har gjerne halvvert hp før de er i nærheten av deg. Shadowform er jo også et vemmelig kjekk talent, 15% mer skade gitt og 15% mindre skade tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå