Gå til innhold

Trenger nytt pet, noen forslag?


Anbefalte innlegg

Bah, nuh er jeg lei av bjørnen min! :p Har hatt den siden jeg var lvl 12 ( er lvl 20 nå ). Derfor lurte jeg på om noen av dere der ute om dere har forslag til hva jeg kan bruke? Er på leit etter den der hvite tigeren :love: Vet ikke hva den heter :hmm:

 

Jeg er Night Elf Hunter, og nå har jeg holdt meg lenge i områdene Loch Modan og Don Morogh. Er det noen tøffe pet's i områdene der? ( Har ikke noe imot å gå litt uten for disse områdene ) Som sagt, har mest lyst på tiger. ( Noe som ser ut som Moonstalker, noe i den duren )

 

Har spilt World of Warcraft siden fredag ( Free Trial ) og jammen skal jeg kjøpe dette spillet! Har spilt Guild Wars, men World of Warcraft er jo et helt ekstremt spill! Elsker det :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jeg tame dyr som er høyere level enn meg? Takk for hurtig svar! :)

nope, men du kan vente noen leveler :)

 

edit: den hvite tigeren heter Echeyakee og må avtales med horde for å få siden den er del av et quest og den spawner ved å blåse i et horn.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg har en kompis som fortsatt vandrer rundt med en bjørn han fanga i Southshore når han var lvl 14 eller noe, den er nå lvl 60 og kicker ass.

Lenke til kommentar

Siden du er lvl 20 anbefaler jeg Humar the Pridelord. Han finner du under ett tre, 1 min fra Ratchet (sammen med mange Matriarchs og Patriarchs). Hvis du er alliance er det litt kiipt fordi da må du nesten bare sette deg oppi treet og vente. Horde har det enklere med å bare svippe innom en tur i ny og ne for å se om han har respawnet. Er du Night Elf gjør du deg usynlig når du venter i treet, mindre sjangse for at Horde tuller med deg. Og prøv å legge freeze trap før du tammer. Da klarer du å få han nesten uansett.

 

Kan jo prøve deg på The Rake, men det er kiipt å måtte lvle han opp til din lvl.

 

Men Broken Tooth er jo den beste (for øyeblikket).

Lenke til kommentar
Okei, takk for alle tipsene! :thumbup:

Gå til Hillsbrad Mountains, Ved Tarren Mill på level 23-24, og finn deg en "starving mountain lion"! - 1.2 attack speed og herlig utseende!

 

Kjøp en ekstra stall-plass hos en stable master, og ha den andre plassen ledig til å ha andre dyr i slik at du kan temme dem og lære nye skills som du kan lære til løva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...