Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Icy er en drittenchant uten like. Gå for +dmg eller noe.

Jeg skal ut å farme timbermaw reputation snart, skal endelig få tak på +15 agility.

9586087[/snapback]

Kan jeg få kjøpe noen nice enchants til leveling og generell pwnage?

Skrevet

Woohoo, fikk Ragesteel Shoulder plan straks etter rolling restart i morrest, første på horde siden som har de :D

Synd at jeg har skole da i mellomtia, satser på at ingen andre har skaffet seg de innen jeg kommer tilbake ^^ Da blir det crafting til alle sultne fury warriors som ikke har bedre selv.

Skrevet
Icy er en drittenchant uten like. Gå for +dmg eller noe.

Jeg skal ut å farme timbermaw reputation snart, skal endelig få tak på +15 agility.

9586087[/snapback]

Kan jeg få kjøpe noen nice enchants til leveling og generell pwnage?

9586104[/snapback]

Tessay is delifer sfuttz 4 pwnage loezl

Skrevet

Er ikke noe poeng med Timbermaw Rep med mindre man er enchanter. Men jeg trodde Enchant Formularene ble flyttet til Violet Eye nå? Eller var det bare AQ-enchants?

Flakken: Hvor/hvem fikk du Ragesteel Shoulder-plans fra?

Skrevet
Flakken: Hvor/hvem fikk du Ragesteel Shoulder-plans fra?

9586699[/snapback]

Droppet etter en halvtime farming av Enraged Fire elementals i SMV i morrest. Har vært rapporter at plan har droppet fra de andre Enraged elementalene i SMV også.

Skrevet

Sør i Barrens, Stonetalon Mountains, Thousand Needles eller Hillsbrad Foothills. Synes det går for de første 30 levlene uansett hvor man er, så lenge man kan denge mobs som er noenlunde lik level som deg selv.

Skrevet

Noen som har en anelse hvorfor min armory ikke har blitt oppdatert på en måned straks? En kompis av meg sin blir oppdatert 5 min etter han har skiftet gear.

Skrevet

Well to start we'll just let everyone know that the arena RATINGS (not the number of points they'll cost) required to purchase the season 3 items will be 1850 for the weapons, and 2000 for shoulders.

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...