Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til Sunfury spire, der står regenten og groupiene hans. Det er en trapp bak der (Når du er der så ser du den). Gå opp trappen, der er orben, i et eget rom med en sirkel-ting oppover.

Skrevet
Poor Leno; Det er kanskje fordi du er på skole/jobb på denne tiden av døgnet, til vanlig? :)

8305695[/snapback]

Absolutt ikke umulig det, nei! Dessuten er jeg vanligvis ikke stått opp så tidlig hvis jeg har ferie heller!

Skrevet (endret)
Poor Leno; Det er kanskje fordi du er på skole/jobb på denne tiden av døgnet, til vanlig? :)

8305695[/snapback]

Absolutt ikke umulig det, nei! Dessuten er jeg vanligvis ikke stått opp så tidlig hvis jeg har ferie heller!

8305764[/snapback]

Da så. Ville tro at serverene er oppe rundt 11.30 - 12.00 :) Så bare å surfe litt på nettet/spille andre spill mens vi venter ;)

EDIT: Der kom serveren min opp.

Endret av TheoB
Skrevet

Oi, jah der kan du se! Der kom alle serverene opp i hele Europa! Nei, vent! Det er én server som er nede fremdeles! Ahh, selvsagt! Zenedar! MIN server!

Thanks! :p

Skrevet
Oi, jah der kan du se! Der kom alle serverene opp i hele Europa! Nei, vent! Det er én server som er nede fremdeles! Ahh, selvsagt! Zenedar! MIN server!

8305965[/snapback]

det har skjedd oss alle opptil flere ganger. :p
Skrevet

8305965[/snapback]

Da var vi to :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...