Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal begynne med WoW igjen nå og driver å installerer spillet. Inni helvete med patcher som må lastes ned da! Sist gang jeg re-installerte (Har tatt 1 stor pause tidligere også) var det ikke nødvendig med 1/4 så mange patcher. Dette har vel tatt 2 timer nå tror jeg.

Men har ikke skaffet meg BC enda, tenkte jeg skulle ned i morgen å kjøpe så det går greit. Har ikke planer om å spille så mye i natt, skal bare gå innom, hilse på gamle venner og gjennoppleve den herlige følelsen som WoW gir.

Det er så deilig at jeg har fått tilbake den gamle wow-følelsen igjen.

Koser meg virkelig mens jeg spiller nå, i motsetning til det siste halvåret hvor jeg har surra rundt i IF.

Tbc ftw!  :!:

7748923[/snapback]

Enig med den. Storkoser meg med TBC. Ville vite mist mulig om TBC, ga også fra meg en beta key for å ikke øddelegge følelsen når det endelig kom ut.

Sløste en stor del av gårsdagen på å gjøre dumme quests som å samle naga claws osv, slikt tar egentlig bare for mye tid, samme gjelder hydra questet i Zangaramarsh.

er lvl 62 og ferdig med de fleste questene i Zangra og Hellfire  :cry:

7749284[/snapback]

missunner deg :O . Så sykt mange quests, koser ræva av meg :D

Det er så deilig at jeg har fått tilbake den gamle wow-følelsen igjen.

Koser meg virkelig mens jeg spiller nå, i motsetning til det siste halvåret hvor jeg har surra rundt i IF.

Tbc ftw!  :!:

7748923[/snapback]

Glemte du å fortelle at du spammer general 9/10 av tiden du spiller? :!:

Men seriøst, det er så godt å se nye områder, nye dyr. Alt er bare skøy. Og å sitte på vt med guildet, groupe og herje og ganke i lag. Dette er livet guttær!

Faen, jeg angrer som en hund på at jeg unlearnet herbalism istedenfor engineering. Så mye snask å plukke opp i Zangarmarsh..

Så, da var det tilbake til Orgrimmar for å grinde opp 1-300 herbalism. :(

7748995[/snapback]

Enkel huskeregel: Om du har skill over 200 på en profession og faktisk vurderer å unlearne den.. lag en alt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...