Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
joda, er vel derfor jeg ikke har skifta ut de jeg har nå.

6934001[/snapback]

Oki, bare virket som du var ute etter epics, bare fordi det er epics. Mange som er det.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
virket som du var ute etter epics, bare fordi det er epics. Mange som er det.

6934031[/snapback]

:green:

Moro å wipe på Onyxia i går? ;P

Skrevet
virket som du var ute etter epics, bare fordi det er epics. Mange som er det.

6934031[/snapback]

:green:

Moro å wipe på Onyxia i går? ;P

6934047[/snapback]

Var ikke med jeg. Derfor det ble wipe. :roll:

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

:!: Derfor ja. Nei hørte det var 6 deep breaths. Kameraten min fikk Stormrage head hvertfall. :]

Skrevet
:!: Derfor ja. Nei hørte det var 6 deep breaths. Kameraten min fikk Stormrage head hvertfall. :]

6934075[/snapback]

Rart med det. Noen ganger er guildet utrolig ufokusert, mens andre ganger er vi utrolig fokusert. ;)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Hehe, ja. Guildet mitt tok Onyxia ganske lett første gang de var der, men har ikke cleara MC. Men dere har kommet langt i BWL. :p

Skrevet (endret)

6934075[/snapback]

Rart med det. Noen ganger er guildet utrolig ufokusert, mens andre ganger er vi utrolig fokusert. ;)

6934082[/snapback]

heh, høres ut som guilden min :)

Endret av Zippio
Skrevet

6934075[/snapback]

6934082[/snapback]

heh, høres ut som guilden min :)

6934085[/snapback]

Ja, tror det kan være sånn over alt egentlig, derfor beundrer jeg Nihilum og de guildene. Utrolig hvor bra de jobber sammen. :love:

Skrevet

Hadde vårt vanlige full MC run i går. Etter vi drepte domo skjedde noe jeg aldri i verden kunne tror om noe i guildet vårt. En drittsekk av en prest ninja The Eye of Divinity. Han tok en /gquit. Hs back til ogri. begynnte å gjøre ferdig queste å imigrete til en annen server å solgte accounten sin. Fy faen folk er sleipe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...