Bytex Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Du kan f.eks. kjøpe heirloom gear som gir masse extra XP til altene dine som bruker det. Gearet leveler også opp sammen med karakteren så det blir ikke utdatert og byttet ut. En kompis og meg spiller ofte sammen, vi kan starte på lvl 66 begge to, men han blir 67 lenge før meg og er godt på vei til 68 før jeg har blitt 67, enda vi quester sammen og ikke spiller utenom når vi teamer. Han har +20% extra xp på gear.
nagina Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Hadde nesten glemt de her instillingene: Lav graphics eller skal man si standard? High grafikk Eneste som ikke er slått på er shadows.
Oxygen 07-12 Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Det er så forbanna irriterende! Her velger jeg å spille på en full horde server for da er prisene lavere på AH, men neida, Seal of Command 80G! Jeg sjekka på alliance Silvermoon hvor jeg pleide å spille mye før, og der kosta det 2,5G!!!
Pokey Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Hva er det beste dps pet for en Hunter i lvl 38 ? Raptor Tror det er liten forskjell på Ferocity-petene, men Raptor er evig kulest. -- Er de andre serverne også forlatt om natten? På Doomhammer er det som regel 5-6 folk i Orgrimmar på nattestid
Whiteshit Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 En kveld med wipes på LK 10 i går. Er heldigvis læringskurve og fase 1, transition phase og litt uti fase 2 går det greit. Så kommer defile...og debuffen på tanken...og valkyr...mens vi har med oss en raging spirit. Liten jobb å gjere, men forhåpentligvis bedre når vi har maksa gruppe. Var ikkje i nærheten i går.
Solberg2k Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Noe jeg kan gjøre for å forbedre min MS responstid? sitter med rundt 230
cowboy bob Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 http://www.wowinterface.com/downloads/info13581-LeatrixLatencyFix.html Funker som
Slimda Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Tro det eller ei, men det fungerer faktisk. Gikk selv ifra 150-250 ms til stabilt rundt 35. Ble mektig imponert.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Tro det eller ei, men det fungerer faktisk. Gikk selv ifra 150-250 ms til stabilt rundt 35. Ble mektig imponert. Fungerte bra for meg også: Gikk fra ca. 300ms ned til ca. 150ms, og det var på trådløst nett. På kablet nett ligger jeg i underkant av 100.
Hakasu Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Nå må jeg bare teste den! Noen som vet hvordan den funker? Altså, hva den gjør?
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 (endret) Nå må jeg bare teste den! Noen som vet hvordan den funker? Altså, hva den gjør? Sakset fra siden som ble postet: How It Works Wow uses the TCP protocol which requires that network segments sent to your computer be acknowledged in order to provide a reliable connection. Windows bundles these acknowledgements together and sends them in pairs. While this is an efficient way of dealing with them generally, the inevitable delays caused by the bundling process increase latency considerably. This is because when Windows queues up an acknowledgement in order to bundle it with the following one, the game server has to wait for the acknowledgement timer to expire before sending new data. Leatrix Latency Fix removes the acknowledgement bundling process so that an acknowledgement is sent immediately for every segment that's received. This produces a significant reduction in latency as there is no longer a delay before new data is sent to your computer. In a normal networking environment, you would prioritise network efficiency over latency and use the Windows defaults, but in Wow the opposite is true and you want the lowest latency you can possibly get. Typical Scenario If you could listen to a conversation between your computer and the game server, this is what you would hear. Before Leatrix Latency Fix is installed: Server: "Ok computer, I just sent a data packet over to you, got it?" Your computer: ... Server: "Come on, answer me! I don't have all day!" Your computer: ... Server: "Ok, forget it, I've waited long enough, sending another one over! Got it?" Your computer: "Yep, got that one, also got the one you sent before, thanks." Server: "Well, why didn't you acknowledge the first one when I sent it? I was waiting ages!" Your computer: "Sorry, I'm just trying to make the network more efficient by bundling the acknowledgements together in pairs." Server: "Nevermind efficiency, this isn't a corporate domain you know. You do realise that the longer you take to acknowledge a packet, the more time I have to spend waiting around instead of sending more data?" Your computer: "Well sorry but this is how I'm setup by default." After Leatrix Latency Fix is installed: Server: "Ok computer, I just sent a data packet over, got it?" Your computer: "Yep, send the next!" Server: "That was fast! Ok, here's another, got that?" Your computer: "Yep, send the next!" Server: "Wow! What an improvement! Now that's more like it! Much better than giving me the silent treatment so I am forced to wait for acknowledgement timeouts, isn't it? Your computer: "Yep, it's certainly keeping me on my toes, thanks!" Endret 16. mars 2010 av Slettet+6132
Solberg2k Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 http://www.wowinterface.com/downloads/info13581-LeatrixLatencyFix.html Funker som Ah, takk. Skal prøve når jeg kommer hjem ;>
Oxygen 07-12 Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Hmm... Hender av og til det kan lagge litt selv om jeg har grønn fin MS. Bør jeg likevel prøve den?
Slimda Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Hva slags lag er det snakk om da? Grafisk lag (bilde fryser) eller nettverkslag? (lang reaksjonstid)
Bjonski Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 (endret) Den ble postet på gamer.no forumet, så jeg tar en copy/pasta av mitt svar der fra: Vil bare nevne at denne "hacken" er misvisende. Siterer Andrew fra BleepingComputer: Setting the TcpAckFrequency may improve your apparent ping but will not improve your actual network speed. If anything, it may make it worse by increasing the number of actual packets being transmitted by your machine for the same amount of data. Klikk Det den hacken gjør er at den ber maskinen din om å svare på HVER forespørsel fra serveren. Som default svarer maskinen på hver andre forespørsel for å ikke drepe nettaktiviteten din. Etter hacken svarer den på hver eneste forespørsel, noe som resulterer i bedre visuell ping, men ingen endring i den faktiske pingen.. Og en økning av datapakker som sendes over nettverket ditt. Microsoft anbefaler å ikke bruke denne "hacken". Endret 16. mars 2010 av Bjohansen
Slimda Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Microsoft anbefaler å ikke bruke denne "hacken".Nå anbefaler jo Microsoft også å bruke Internet Explorer og da...
Anonym234 Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Finnes det en gem som gjør at jeg kan løpe litt fortere med DK'en min?
nagina Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 (endret) Ja, meta-gem, eller så kan du sette på tuskarr enchant på boots. Endret 16. mars 2010 av nagina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå