Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som avgjør skill da? Gear? Gemming? Enchanting? Achivement? NEI! Det eneste som avgjør skill er å spille med noen. Både GS, Gear, Achivements kan hjelpe deg med å forstå om man har skill, men svaret får du først når du spiller med vedkommende.

Skrevet

Ja, nettopp. Har da møtt flere folk med gearscore over 5200 som gjør mindre dps og failer på ting man ikke skal faile på i raids enn folk med 4000 i gearscore.

Skrevet
Hva er det som avgjør skill da? Gear? Gemming? Enchanting? Achivement? NEI! Det eneste som avgjør skill er å spille med noen. Både GS, Gear, Achivements kan hjelpe deg med å forstå om man har skill, men svaret får du først når du spiller med vedkommende.

Digg å se at 5.2k Gscora folk failer på ny bossen i VOA, mens en shadowpriest med 3900GS overlever lengst av alle.

Skrevet
Ja, men jeg lurer fortsatt på hvordan dere avgjør skill før dere begynner. Ikke si at dere ville valgt en med 3.9k gs over en med 5.4k gs.

Hvis han dør tidligere i fighten en han med 3.9k, så er det jo strengt talt bedre med han på 3.9k. :)

Skrevet

Ser for det meste på guilds. Har en viss oversikt over hvilke guilds som har spillere med ok skill. Og hvis jeg har valget mellom en fyr med 4k gearscore med perfekt gemming, i en okay guild mot en 5.5k med håpløse gems og 0 enchants så velger jeg han med 4k.

Skrevet

Serveren min har ikke Gearscore. Så vi tar alt vi kommer over (skulle det være ledige plasser).

Dårlige folk, uansett gear, sparker vi. Har de dårlig gear (gems, enchants, etc), blir de sparket/ikke invitert.

Skrevet
Ja, men spørsmålet står: Hvordan vet dere dette før dere begynner. Er dere synske?

Jeg hadde heller valgt en som jeg kjenner, som jeg vet kan å spille enn en med 5.5k GS. Ja. Hvis jeg ikke hadde vist hvem noen av de var, så hadde nok valget vært enkelt.

Skrevet
Hvordan kommer man seg til questene i Wyrmrest Temple (Dragonblight)? Jeg har ikke flying mount, ser ingen trapp opp?

Snakk med ei eller var det en drage der utenfor temple, så vil dragen fly deg opp ;)

Skrevet
Ja, men spørsmålet står: Hvordan vet dere dette før dere begynner. Er dere synske?

Bruker litt sunn fornuft, slik man har brukt de 4,5 årene WoW har eksistert uten en addon som heter GearScore.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...