Datasmurf Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 He he, ja, jeg tenkte meg at jeg ikke var den eneste Men argh, i går mens jeg brukte random dungeonfinder, fikk jeg oculus 3 ganger på rad, jævlig frustrerende. Den første ble oppløst ved starten, den neste holdt til første boss og på den siste var jeg så lei av å havne der at jeg avslutta hele WoW før greiene rakk å loade
Slimda Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Et par dager siden fikk jeg Azjol-Nerub tre ganger og Old Kingdom en gang, på fire forskjellige karakterer. "Random" my arse.
JohnRichard Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Samtlige som har spilt Mortal Kombat, har laget seg en Death Knight med den macroen. Inkludert meg selv... Scorpion <3
Musepeker Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Hvis jeg kommer inn i Oculus så stikker jeg bare, orker ikke den instancen
Slimda Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Hvis jeg kommer inn i Oculus så stikker jeg bare, orker ikke den instancen Oculus er så griselett at du fikser den instansen mindre enn 20 minutter. Noe som gir deg achievement. Gang. På. Gang.
Musepeker Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Hvis jeg kommer inn i Oculus så stikker jeg bare, orker ikke den instancen Oculus er så griselett at du fikser den instansen mindre enn 20 minutter. Noe som gir deg achievement. Gang. På. Gang. Jeg ja, men er så lei av å komme med random folk som ikke kan den Umulig å forklare dem hva man skal gjøre også, for de hører jo ikke etter.
Slimda Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Huh, har ledet nubs gjennom den instancen mange ganger, både før og etter nerf. Merket ikke særlig problemer, utennom at folk dør som fluer på andreboss.
Musepeker Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 (endret) Jeg har gjennomført den før, men jeg orker rett og slett ikke å ta den lenger, er så lei av at alle skal drite seg ut på siste boss. Sånn har det vært de 3 siste gangene jeg har vært der ihvertfall. Endret 16. desember 2009 av Andrraz
KAS Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Er ikke det at oculus tar så sabla mye tid, for meg er det heller det at det er så mye opp og ned av de fordømte dragene
-Léon- Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Det har faktis gått relativt greit å gjøre Oculus etter patchen, fikk meg den 20 min Oculus achivement. Kommer selvfølgelig an på om folk vet hva de skal gjøre.
Petter Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 (endret) Vi hadde det slik at alle som skulle være med å raide Malygos med guilden måtte gjøre Ocolus og dayli questet utenfor så. Det er jo egentlig god trening til raidet. Endret 16. desember 2009 av Dovito
Tordenflesk Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 (endret) Av akkurat den grunn har jeg ikke "Champion of the Frozen...", og kun gjorde Oculus 1 gang. Takler ikke Vehicle Combat. Flame Lev er en jævla vits. /rant Endret 16. desember 2009 av Tordenflesk
Musepeker Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Synd ingen raider Malygos lenger... likte det raidet jeg
-Léon- Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Mangler bare Malygos for å få min Champion of the Frozen tittel :/ Må prøve å få noen ifra guilden med på det en gang =)
E7ite Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Gjorde occulus for første gang siden eg tok Frozen wastes tittelen etter Dungeon finder kom. Husket ikkje ein drit, men folk heiv seg på drager og kjørte på. Einaste gongen det blei sagt noko var vel kva dragar me skulle ta. Enkel og rask instance synast no eg.
olegunnaro Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Har heller aldri skjønt hvorfor Occolus er så ille, freser jo stortsett gjennom den før dungeon-cd er over.
KAS Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Har heller aldri skjønt hvorfor Occolus er så ille, freser jo stortsett gjennom den før dungeon-cd er over. Flink til å overdrive er du nå i alle fall. 15 minutter oculus run? Fullt mulig. At den kjøres på 15 minutter "stort sett"? Ikke faen.
Slimda Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Joda KAS. Har kjørt Oculus på tre av mine karakterer nå, hvorpå 2 av dem fikk speed-achievement og tredjemann var vitne til de andre fikk den da jeg allerede hadde den der. Eneste det krever er en over middels tank samt middels DPS. Oculus er super-nerfa. Trust me.
olegunnaro Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Jupp, ganske nerfa - hjelper også på å ta med et par-tre stykker fra guilden (som jeg stortsett gjør).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå