Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, ja, jeg tenkte meg at jeg ikke var den eneste :p

Men argh, i går mens jeg brukte random dungeonfinder, fikk jeg oculus 3 ganger på rad, jævlig frustrerende. Den første ble oppløst ved starten, den neste holdt til første boss og på den siste var jeg så lei av å havne der at jeg avslutta hele WoW før greiene rakk å loade :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis jeg kommer inn i Oculus så stikker jeg bare, orker ikke den instancen :p

Oculus er så griselett at du fikser den instansen mindre enn 20 minutter. Noe som gir deg achievement. Gang. På. Gang.

Skrevet
Hvis jeg kommer inn i Oculus så stikker jeg bare, orker ikke den instancen :p

Oculus er så griselett at du fikser den instansen mindre enn 20 minutter. Noe som gir deg achievement. Gang. På. Gang.

Jeg ja, men er så lei av å komme med random folk som ikke kan den :p Umulig å forklare dem hva man skal gjøre også, for de hører jo ikke etter.

Skrevet

Huh, har ledet nubs gjennom den instancen mange ganger, både før og etter nerf. Merket ikke særlig problemer, utennom at folk dør som fluer på andreboss.

Skrevet (endret)

Jeg har gjennomført den før, men jeg orker rett og slett ikke å ta den lenger, er så lei av at alle skal drite seg ut på siste boss. :p

Sånn har det vært de 3 siste gangene jeg har vært der ihvertfall.

Endret av Andrraz
Skrevet

Det har faktis gått relativt greit å gjøre Oculus etter patchen, fikk meg den 20 min Oculus achivement.

Kommer selvfølgelig an på om folk vet hva de skal gjøre.

Skrevet (endret)

Vi hadde det slik at alle som skulle være med å raide Malygos med guilden måtte gjøre Ocolus og dayli questet utenfor så. Det er jo egentlig god trening til raidet.

Endret av Dovito
Skrevet (endret)

Av akkurat den grunn har jeg ikke "Champion of the Frozen...", og kun gjorde Oculus 1 gang. Takler ikke Vehicle Combat. Flame Lev er en jævla vits.

/rant

Endret av Tordenflesk
Skrevet

Gjorde occulus for første gang siden eg tok Frozen wastes tittelen etter Dungeon finder kom. Husket ikkje ein drit, men folk heiv seg på drager og kjørte på. Einaste gongen det blei sagt noko var vel kva dragar me skulle ta. Enkel og rask instance synast no eg.

Skrevet
Har heller aldri skjønt hvorfor Occolus er så ille, freser jo stortsett gjennom den før dungeon-cd er over.

Flink til å overdrive er du nå i alle fall. 15 minutter oculus run? Fullt mulig. At den kjøres på 15 minutter "stort sett"? Ikke faen.

Skrevet

Joda KAS. Har kjørt Oculus på tre av mine karakterer nå, hvorpå 2 av dem fikk speed-achievement og tredjemann var vitne til de andre fikk den da jeg allerede hadde den der.

Eneste det krever er en over middels tank samt middels DPS.

Oculus er super-nerfa. Trust me.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...