Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller Gingercleave/Lumberjack cleave? Tidenest homsesetup.

Gingercleave=Disc priest/Resto druid/Frost mage

Lumberjack=Arms Warrior/Prot Warrior/Healer

Også helt h**e å møte Elemental shaman/Ret paladin/Destruction warlock :wallbash:

Skrevet

En venn av meg har problem med wow spillet på maskina si, han får opp den der hvor man trykker "play" etter det kommer feilmeldingen opp: post-125643-1258762701_thumb.jpg

Maskina er nyinstallert med windows 7 det var etter installeringen han fikk problemet, i task manger står det at skjermdriveren er til stede.

Skrevet (endret)

hold inne windows tasten + r - skriv DXDIAG - trykk på fanen skjerm - Skriv ned hva som står under enhet (eller ta screen shot :-) )

edit: etter hva størrelsen på hele skjermbilde tørr jeg si at den ikke har noen skjerm drivere...

Endret av Submit
Skrevet

om man er saved til 3boss i f.eks toc 10, kan man da joine et annet raid som er på boss nr 3? eller MÅ det være samme raid id? :) Ganske sikker på at det må være samme Id, men bare spør for og være sikker :p

Skrevet
er det noen som spiller horde på al'akir? vinner horde ofte bgs i den battlegroupen?

Speler ikkje på Al Akir men i samme battleground. Horde vinner stort sett det meste av AB og WSG. Eots, Strands og Isle er litt meir bingo, og AV ...ja nei =)

Skrevet

hva skjedde med å bare kalle komboene det de er liksom.

f.eks

protwarr/armswarr/Hpal

Rdruid/disc/armswarr

også videre

ni av ti jeg snakker med sier hæ når jeg nevner TSG, trodde den var temmelig kjent så jeg bare ga opp med å bruke de forskjellige navnene på comps.

Skrevet (endret)

Er helt enig, dustete å bruke spesielle navn på forskjellige cleaves osv. Bruker selv bare RMP og WLD av comp navn.

Endret av SLars1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...