Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har sett den store måsa i Westfall i det hele tatt? Vulturos heter han vel,og dropper en blå dagger. Har sett han en gang, men det er et år siden.

Skrevet
Er det noen som har sett den store måsa i Westfall i det hele tatt? Vulturos heter han vel,og dropper en blå dagger.  Har sett han en gang, men det er et år siden.

6066750[/snapback]

haha.. det er vel ingen måke. Det er en Hauk!

Skrevet

Elitehaier er det der.

I dag fant jeg en bugget mob i stv, tok av våpen begynnte å slå - la meg og voknet med 275/275 i skill :-)

Skrevet

Argh. Er så sinnsykt i tvil om hva jeg skal spille på!

Har en priest i 41, en rogue i 41, en druid i 35, en shaman i 31, en mage i 31 og en warlock i 30. Alle er på gamle og fulle servere. :cry:

Skrevet

Fugl som skriker = måse. Poenget var at det er en stor stygg flygeting som aldri spawner, så jeg får aldri den blå fine kniven.

Skrevet
Fugl som skriker = måse.  Poenget var at det er en stor stygg flygeting som aldri spawner, så jeg får aldri den blå fine kniven.

6069930[/snapback]

har en liggende jeg ikke får solgt på haomarush :( .

*skryte*

Skrevet

Grrr, dumme måsen. Fant han, bare så synd han var død. Jeg gir opp!

Fortsetter heller locken min, er jo kommet til hyggelige lvl 25 nå :)

Roguen min på 60 har jeg gitt opp, MC og BWL ble for slitsomt for meg.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Hva dropper egentlig den måsen? :p

Skrevet (endret)

Argh! Nettopp vært i den grusomste gruppa noensinne... Vi var i brd og etter 15 minutter har jeg dødd 4ganger på grunn av en tilbakestående druid som ikke skjønner at man trenger mana for å heale... og magen ga meg ikke vann heller! Neida han ignorerte meg fullt ut! selv om alle i gruppa yellet at han skulle gi meg vann :p. Da vi hadde dødd for fjerde gang sa han lol og stakk ( noe jeg også gjorde). :(

Endret av Akiro Curosawa
Skrevet
Argh! Nettopp vært i den grusomste gruppa noensinne... Vi var i brd og etter 15 minutter har jeg dødd 4ganger på grunn av en tilbakestående druid som ikke skjønner at man trenger mana for å heale... og magen ga meg ikke vann heller! Neida han ignorerte meg fullt ut! selv om alle i gruppa yellet at han skulle gi meg vann :p. Da vi hadde dødd for fjerde gang sa han lol og stakk ( noe jeg også gjorde). :(

6071680[/snapback]

klasse er du?

Skrevet

6071680[/snapback]

klasse er du?

6071725[/snapback]

Skjønner heller ikke helt dette. Min mistanke er at Druid tanket, og hele tiden rushet på.

Å Akiro vel er prest eller muligens en druid.

Skrevet

Yay, da fikk jeg min første del av Might :cool:

Har vært i to raidgrupper så langt, og nå kom jeg endelig i den tredje. Første run i MC = Might hanskene og hjelmen. Føler meg så lykkelig :)

ocngarts mw plx

Gjest medlem-75284
Skrevet

Jeg gleder meg sånn til BC kommer! blir utrolig kult å lvle til lvl 70, få imba epix! og socketed items!! :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...