Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
\\o

o//

\o/

Knock Knock Knock er tatt! Hurra! Da mangler bare Mimirons hardmode, så besøker vi Algalon. <3

Vi fikk tatt Knock x3 i går og fikk får første smak på algalon i 25 man. Guilden har tatt han i 10 man før og vårt beste try i 25 man var 44% ... på første lockout. O.o

Skrevet

Det er skummelt å fiske i Orgrimmar når man er alliance :) Med min flaks tar det vel 3 dager før jeg får fisken uansett.

Skrevet
Good God, jeg elsker hvordan folk på serveren ikke har fått med seg at man kan kjøpe Obsidian Hatchlings for 40g i Dalaran. Går for flere hundre på AH <3

jeg elsker deg !

Har tjent 900 g på 2 timer :)

Funka for meg også! :D

Skrevet (endret)

Det går ikke an å sende mails gjennom alliance characters og horde characters på samme server. Går det fortsatt an å legge ut noe på ah, og få min horde til å kjøpe den tingen alliancen la ut og Alliancen får pengene ?

Endret av Schjellin
Skrevet
Good God, jeg elsker hvordan folk på serveren ikke har fått med seg at man kan kjøpe Obsidian Hatchlings for 40g i Dalaran. Går for flere hundre på AH <3

Fy faan så bra, takk for tips :p solgte netopp en for 500g xD

Skrevet

Fy faan så bra, takk for tips :p solgte netopp en for 500g xD

De kommer til og se rødt når de finner det ut :p

Skrevet

når jeg er i AV så får jeg opp i chattloggen min hele tia: "you arent in a party". er det en addon som gjør dette.. noen som vet hvilken i så fall?

Skrevet (endret)

Vet ikke hvilke addons du har, men det er sannsynligvis en addon som sender beskjeder til party. Det kan jo være om hva som helst så det er vanskelig å tippe akkurat hvilken du bruker.

Endret av Inxs
Skrevet
når jeg er i AV så får jeg opp i chattloggen min hele tia: "you arent in a party". er det en addon som gjør dette.. noen som vet hvilken i så fall?
Akkurat det skjedde med meg også for noen minutter siden. Aner ikke hva det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...