Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet
OKEI

Nå opplevde jeg akkurat noe som var jæævlig sært. Her er jeg, en crapgeara (750 spelldmg) balance druid på lvl 73 som driver å grinder i dragonspire (elns). Skal og sies at jeg ikke har Balance glyphs (jau har shred og healing touch, men dem duger ikke)

Isåfall, til vanlig critter jeg rundt 4000 med starfire og max 2800 med wrath. Starter casting mot en bjørn - vanlig kjedelig 1307 wrath hit - caster en til - BAM 4k wrath - BAM 4,2k wrath. Jeg er overraska til tusen og sjekker buffs, bare egne. Eclipse (som kan gi 20% til wrath) er oppe, men til starfire. Hvordan jeg critta så høyt skjønner jeg ikke? :p

Armoryen min: http://armory.wow-europe.com/character-she...&n=Morphler

Di dyra der er litt svake mot spell dmg... muligens meele dmg og det er jeg ikke sikker på. Jeg hadde noen fine mind blast crit på di husker jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har lasta ned 10 day free trial av WOTLK. Er nesten et år siden jeg spilte WoW sist, og det er MYE som har forandret seg. Gøy å løpe rundt å utforske er det i alle fall :wee:

Velkommen tilbake =)

Skrevet
Bare lurer på en liten ting...Blizzard suspenda meg etter at accounten min ble compromised.Fikk mail om at jeg måtte sende mail tilbake med et sitat om at "PC'n er nå virusfri bla bla" får å få tilbake accounten. Gjorde dette på tirsdag, burde jeg ikke ha fått den tilbake nå? Ja, det er jul men kan det være så vansklig å unbanne da?

Det kan ta laang tid, når jeg blei scamma etter en trade i fjor, skreiv jeg mail til blizzard om at jeg blei hacka osv. det tok de over 1mnd før de svarte, og da måtte jeg sende inn bilde av ID som jeg hadde glemt i første mail, så tok det enda en mnd til, før jeg fikk kontoen tilbake, det var heldigvis ikke main kontoen min :p

Vet ikke om de fortsatt er like treige, men er redd for det, prøv å ring inn til de i tilleg.

Skrevet

Altså, vurderer å starte å spille så smått igjen.

Men lurer, om jeg spiller 1-3 timer i dagen, og spiller som 60 mage, tar det ca 2-3 uker før jeg er lvl 80 da?

Skrevet

Du kan få gjort mye med 1-3 timer per dag, om du vil nå 80 er jeg usikker på, men 70-75 kanskje? Kommer vel helt an på hvor "effektivt" du har planer om å queste.

Skrevet

Da jeg ble hacka med en keylogger/troyaner for noen uker siden, så snakket jeg med en gm om det...Han låste accounten min, men jeg fikk den opp igjen på kvelden samme dagen :D

Skrevet
Noen som vet hva startqueste til Ogrila bomb run heter? Den som trengs til en av achivements.

Tror det eneste du trenger er å gjøre de 3 elite questene i BEM, der du skal drepe sønnene til gruul. Gjør ferdig den chainen og voila, du kan starte med Ogri'la.

Questene gies ved arenaen i BEM.

Skrevet

Hm, noen som vet om Armorsmith er forandret på noen måte i forhold til Vanilla? (Da man måtte gjennom Mithril Chain eller hva det enn var, husker ikke.)

Holder på å levle Blacksmithing for øyeblikket og tenker plukke opp Armorsmith på veien.

Skrevet

Noen som vet om en addon som kommuniserer med resten av raidet når

mange skal resses?

Bruker standard macro idag, men ville tro at en addon gjør jobben bedre.

Skrevet
Noen som vet om en addon som kommuniserer med resten av raidet når

mange skal resses?

Bruker standard macro idag, men ville tro at en addon gjør jobben bedre.

Om jeg ikke tar helt feil, så har oRA2 en slik funksjon.

Skrevet

Hmm, prøvde akkurat ut RAF med en venn, jeg inviterte fra 2. kontoen min, han lagde en bruker med key'en han fikk, også betalte vi for oppgradering til wow, nå står det:

Payment History

Date: Amount: Billing Plan: Status:

27/12/08 N/A 10 Day Referral Trial Active

06/01/09 14.99 EUR Upgrade to Standard Account Pending

Står fortsatt pending på oppgraderinga, så den er fortsatt trial, og vis vi prøver å trade, så fungerer ikke det fordi han er trial, har ikke blitt 20 enda, men det er vel maks level for trial så da kommer vi ikke langt ><

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...