Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da har man nesten clearet hele naxx har bare "Death knight" wingen igjen. Mange sier at dette er den mest vanskerlige Wingen i hele naxx. Stemmer dette ? :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De to første bossene i Death knight wing er jo omtrent de letteste i hele naxx. Four horsemen er mer vanskelig, Tactics tar litt tid før alle har skjønt det, tror jeg.

Er også enig at Abomination Wing er den vanskeligste, VI sitter selv fast på Grobbulus :p

Skrevet

Grobbulus er egentlig ganske lett om du bare tanker han i sirkel langs veggen (sakte) og alle dropper debuffen der de skal. husker ikke hva den heter siden jeg er tank og ikke får den:P Har man nok DPS til å få ned patchwerk før han enrager så skal dpsen ikke være noe problem på grobbulus heller!

Skrevet

Hm.. Hm.. Jeg har et lite problem.. Jeg starta å grinde rep med bloodsail folka for den titelen. Men så fant jeg ut at jeg skal lvle cooking, for å få Artisan Cooking skill må man gjøre et quest i Gadgetzan.. Det går ikke når jeg er hated.. What do i do ? Noen annen måte å skaffe Artisan Cooking skill på ?

Skrevet (endret)

Noob spørsmål inc, hva mener folk når de sier du gjør 1000dps? På mitt minnamods damagermeter står det hvor mange tusen jeg gjør, ikke et par hundre, eller 1000 i dette tilfellet.

Endret av Crispin
Skrevet
Noob spørsmål inc, hva mener folk når de sier du gjør 1000dps? På mitt minnamods damagermeter står det hvor mange tusen jeg gjør, ikke et par hundre, eller 1000 i dette tilfellet.
1000DPS er 1000 damage per sekund.
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Bare i heroic gear så ligger vel de fleste mellom 2-3k dps

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...