Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg syns pugs funker relativt bra på Grim, har gått Wintergrasp og Obsidian sanctum både heroic og normal. Det er klart at det er jo alltid noen som ikkje skjønner lava eller røyk. :roll:

Endret av Dernel
Gjest Slettet+56132
Skrevet
Duh. Nuba litt med forrige innlegg - Mente om noen vet hvor jeg kan få tak i Roth layouten til ButtonFacade. :>

Det stod "hvordan kan jeg få" så jeg antok at du mente noe i retningen "hvordan kan jeg få til å funke" jeg :p

Skrevet

må bare få klargjort ett spørsmål.. er det uloveligt og kjøpe gull??? noen sie det er det. noen sier det er lov og kjøpe, men ikke selge det.. bare lurer:P?

Skrevet

Ble nesten frista til å kjøpe gull her om dagen, med tanke på hvor mye jeg faktisk trenger.

Så questa jeg litt. Fullførte halve "Un'goro Crater nr. 2" i Northrend. Tjente 1k gull. Jau. Kjøp av gull? Totalt meningsløst. :)

Skrevet

Indeed, questing gir så utrolig mye utbytte både på rep og gull nå.

Utifra hva jeg har hørt er goldsellers rimelig desperate på grunn av det. i hvertfall på bloodfeather, jeg hører om folk som blir tilbydd 10k gull hvis de kjøper 5k osv.

Skrevet (endret)

er hverken lov til å kjøpe eller selge gull. kompis av meg ble banna i 3 dager for å kjøpe gold. blir han ferska en gang til blir han banna for life. blizzard liker ikke at man utnytter spillet dems

Endret av Gar0
Skrevet

Når er det pvp gearet blir released? Har snart maksa honor,klar til da. :p hørte noe om 12 december, men finner ingen informasjon om det.

Priser på gear og våpen tipper jeg ligger på 20k og opp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...