Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et armor sett man får med å raide. Det er et spesielt sett for alle classene, du kan sjekke ut mer om det her. Desverre er ikke de nye settene for Wrath of the lich king lagt ut enda.

Skrevet

Noen som kunne grovt forklart hvordan Wintergrasp fungerer? Hvor går jeg for quester/objectives i Wintergrasp, hvordan får man rank, hvor ofte foregår battle of Wintergrasp osv.?

Skrevet (endret)

Noen som kan gi meg en link til en side der jeg kan lese om det som kom i BC/Wotlk? FAQen til Blizzard var ikke så veldig utfyllende..

Endret av Cassius
Skrevet (endret)

jævla dritt achievement; Gotta Go!

Må drepe Anub'Rekhan på 2 minutter, fikk han til 6% og det var 23 sekunder igjen på timeren, men da gikk han under bakken for 2. gang, den styggingen :( og det var etter 5 timer failing, eneste måten å ta den achievementen der er å ha gullhår i ræva, med at han caster akkurat før han går inn i neste 25% phase

Er nesten ferdig med Glory of the Hero, trenger bare Gotta Go! og Make it Count av de vanskelige...

Endret av Drunk_Panda
Skrevet

Noen andre som har hatt den buggen der voidwalkeren blir stunnet i 17 dager? Har prøvd å re-summone den 4 forskjellige ganger nå + 9 vanlige ganger uten hell. Noen som vet hvordan man blir kvitt denne buggen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...