Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken class er du? Tailoring er atm den værste crafting skill for mages, locks og priests.

 

Mest DPS gir Alchemy, jewelcrafting, blacksmithing osv.

 

Wow-forumet er nede akkurat nå, men jeg har en liste over caster (mest mage) professions her.

Jeg tenker da ikke på penger, men på hva man tjener mest DPS på i raids.

 

Jeg er warlock. Kanskje alchemy og jewelcrafting da? Jeg er villig til å bruke ganske så mye penger på levelingen. DPS i raids er jo ganske så aktuelt. Jeg takker for tipsene.

Værsegod. Forumet er oppe igjen, så KLIKK

 

 

du var warlock åsså tenkte du på å ta blacksmithing XD?

Blacksmiths kan lage en ekstra socket på sine egne hansker og bracers, noe som er bra for alle klasser.

 

 

Hvilken class er du? Tailoring er atm den værste crafting skill for mages, locks og priests.

¨

Tailoring er ganske greit for meg som Priest no. Fått lagt meg masse gear som eg kan bruke. 20 slotter bags NP!

Embroide Cloak, og Leg enchant som er tailoring only. 50Spell power og 20 spirit.

 

Pluss det er MASSE gold i Moonshroud, ebonweave og den fireweave tingen.

Gold bryr jeg meg ikke om :p

Og jeg tenker kun på fordeler i raid.

 

Og den tailor only leg-enchant er helt lik den tailors kan selge, bare med billigere mats.

Sjekk:

Brilliant Spellthread (for alle)

Sanctified Spellthread (tailor only)

De er helt like, men den kun for tailors har billigere mats. Så ingen fordel der å være tailor.

Det samme gjelder for DPS-versjonene.

 

Embroidery:

Healing - Tilsvarer 17mp5

DPS - Tilsvarer 24,44 DPS, men er elendig i forhold til den enchanters kan gi deg, 23 haste. Les hvorfor i lenken jeg postet øverst i innlegget.

Lenke til kommentar
Skjer med at honor itemene er så sinnsykt dyre på lvl 80 a?? 60 000 for et item og sånn? Får man da mye mer honor for en runde pvp eller tar det vannvittig mye lengre tid å få tak i et item? Hva er honor capen? Er det ingen epic pvp items lengre? Bare arena?

 

kanskje de sakte men sikkert beveger seg mot sånn det var helt i starten :p ett sett med gear holder :p

Lenke til kommentar
Skjer med at honor itemene er så sinnsykt dyre på lvl 80 a?? 60 000 for et item og sånn? Får man da mye mer honor for en runde pvp eller tar det vannvittig mye lengre tid å få tak i et item? Hva er honor capen? Er det ingen epic pvp items lengre? Bare arena?

 

kanskje de sakte men sikkert beveger seg mot sånn det var helt i starten :p ett sett med gear holder :p

Kanskje de er så dyre fordi du får så helvetes mye honor i Wintergrasp / Strand of the Ancient? =)

Lenke til kommentar

De er dyre fordi Blizz til slutt bestemte seg for ikke å slette opptjent honor når WotLK ble lansert. Prisene ble dermed justert opp fordi folk kunne farme seg opp til honor cap på forhånd.

 

Det er alle de som klaget mye om honor reset som er (delvis)skyldige i at prisene nå er høye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...