Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Hmm. Skulle logge inn på kontoen min på Account man, for å sjekke priser og sånt til wotlk der, for jeg tenkte kanskje å begynne å spille igjen. Men der fikk jeg beskjed om at verken kontonavnet eller e-posten min eksisterer. Er det nytt opplegg angående kontoer som har vært frosset i en stund? Deaktiverte den i April.

Lenke til kommentar
Hmm. Skulle logge inn på kontoen min på Account man, for å sjekke priser og sånt til wotlk der, for jeg tenkte kanskje å begynne å spille igjen. Men der fikk jeg beskjed om at verken kontonavnet eller e-posten min eksisterer. Er det nytt opplegg angående kontoer som har vært frosset i en stund? Deaktiverte den i April.

 

Nei, du skal fint klare å logge deg inn med ditt gamle brukernavn og passord

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Hmm. Skulle logge inn på kontoen min på Account man, for å sjekke priser og sånt til wotlk der, for jeg tenkte kanskje å begynne å spille igjen. Men der fikk jeg beskjed om at verken kontonavnet eller e-posten min eksisterer. Er det nytt opplegg angående kontoer som har vært frosset i en stund? Deaktiverte den i April.

 

Nei, du skal fint klare å logge deg inn med ditt gamle brukernavn og passord

 

Da får det bli en mail til Blizzard med cd-key og greier når jeg kommer hjem fra jobb =)

Lenke til kommentar

group quests vises bare hvis du er i en gruppe som er sterk nok for den questen, det er vel en funksjon de har lagt til så kartet ikke skal bli fylt opp med quests du ikke kan gjøre.

 

Det mangler noen quests i icecrown, men ellers gikk det bra for min del :)

 

edit: quota feil å greier, pro saker -.-

Endret av skarpen90
Lenke til kommentar
Hmm. Skulle logge inn på kontoen min på Account man, for å sjekke priser og sånt til wotlk der, for jeg tenkte kanskje å begynne å spille igjen. Men der fikk jeg beskjed om at verken kontonavnet eller e-posten min eksisterer. Er det nytt opplegg angående kontoer som har vært frosset i en stund? Deaktiverte den i April.

 

Nei, du skal fint klare å logge deg inn med ditt gamle brukernavn og passord

 

Da får det bli en mail til Blizzard med cd-key og greier når jeg kommer hjem fra jobb =)

 

Du husket vel å logge inn på wow-europe.com og ikke worldofwarcraft.com? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...