Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Athene ble resatt til level 70 xD

Gossa meg så jævlig, hater han idiotfyrn der! Tror han er så forbanna god og populær med det kvalme kvinnfolket sitt han driver å reklamerer for.

Motbydelig som få, kun slått av chris crooker!

Skrevet
The best paladin in the world? Høres ut som en mindre begavet person...

Lol! Har nå mine tanker om paladins i sin helhet jeg da. Blir litt "Being the best pally in the world is like winning the special olympics, you're still a retard" :tease:

Hehe.. men jajo, synes nå ikke noen fortjener å resettes til 70 uansett. Det er ingen ting ulovelig i å bli boosta i WoW.

Skrevet

Paladiner kan være gode de, kjenner mange gode paladiner. Man ikke være retard for å spille bubbleboy. Alle klasser har sine idioter, selv din. ;)

Personlig syns jeg han burde blitt låst ute.

Skrevet (endret)
Athene ble resatt til level 70 xD

Kilde?

Om du leser linken min så ser du printscreen av at han fikk lov av en annen gm:) så han blir nok satt opp igjenn

Er det bare meg, eller ser det bildet VELDIG fake ut? Se strekene mellom _HVER_ bokstav "GM"'en skriver. Ser sykt ut som han bare har klippa ut bokstaver å satt inn for å få det til å se ut som hva han vil det skal være.

proof80.jpg

Ingen som ser det?

Endret av GuQQa
Skrevet (endret)
Er det bare meg, eller ser det bildet VELDIG fake ut? Se strekene mellom _HVER_ bokstav "GM"'en skriver. Ser sykt ut som han bare har klippa ut bokstaver å satt inn for å få det til å se ut som hva han vil det skal være.

bilde

Ingen som ser det?

Det er en font-feil som er ganske vanlig. Ikke sett det før?

Endret av Slimda
Skrevet

Kjapt spørsmål. Har bestilt lich king og lurer på om det er mulig å lage en deathknight på en server for å overføre til en annen server? Altså fra en server med 55+ karakterer til en uten en eneste karakter.

Skrevet
Kjapt spørsmål. Har bestilt lich king og lurer på om det er mulig å lage en deathknight på en server for å overføre til en annen server? Altså fra en server med 55+ karakterer til en uten en eneste karakter.

Det skulle man tro var mulig :)

Skrevet
Hva er egentlig mob tagging?

Enkelt og greit, tagger du mobben først får du looten om det er andre rundt deg som også kunne tenkt seg den. xD

Altså du tagger den om du angriper først.

Skrevet (endret)

Forrige franske lvl 70 gjorde det samme i TBC.

Blir det ikke litt feil å si at guildet tagger?

Palaen tagger og guildet dreper.pala får all xp og loot guild får 0.

Han ble jo ikke 80, bare 79.noe

Endret av War

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...