Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet
Slimda;

Gamle guildlederen gjorde slike ting rimelig enkelt. Hjelp til, eller mist raidspot neste 2 progressraids.

Tingen er at raidlederen er en av dem som ikke møtte opp.

/gquit - Er man et guild, så er man et guild imo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke et guild, men et raiding-community. Vi består av flere mindre RP-guilds, og er i et "Raiding Community for RolePlayers."

Men ja, jeg har allerede funnet meg et nytt hjem på en annen server.

Hadde bare vært så kos å fått den tittelen før den forsvant :'(

Skrevet

Hei, fikk litt lyst å starte med WoW igjen :wee:

Men tenker jeg skal vente til WOTLK, og spille death knight.

Vil det da være lurest å kjøpe wow, TBC nå eller vente til det kommer ut? Kanskje prisen blir høyere når det kommer ut, kanskje lavere..

Skrevet
Hei, fikk litt lyst å starte med WoW igjen :wee:

Men tenker jeg skal vente til WOTLK, og spille death knight.

Vil det da være lurest å kjøpe wow, TBC nå eller vente til det kommer ut? Kanskje prisen blir høyere når det kommer ut, kanskje lavere..

Få noen til å kjøre Recruit-A-Friend på deg, slik at du får powerlevlet en character til level 55 som er required når du skal lage deg en Death Knight.

Skrevet
Du må ha en level 60 eller 70-karakter (husker ikke) Før du får laget en Death Knight.

ohh, det glemte jeg :) da blir det en horde mage eller rogue, var 70 alliance shaman forje gang jeg spilte :)

Skrevet

Noen som har noen pros and cons for om man skal velge Howling fjords eller Borean Tundra som startzone i northrend? For det er vele "meninga" at man bare skal velge en av de?

Dere osm har spilt i beta? Noen formeninger om hvilken av zonene som er morsomst?

Skrevet

Jeg personlig liker Borean Tundra mye bedre enn Howling Fjord. Vil ikke si at Borean er noe spessielt bedre eller noe, jeg synest bare Howling ble litt rotete og vansklig å finne fram i.

Skrevet

Finnes ikke noen "the way" å gjøre ting. De fleste vil nok gjøre alle questene, både for å få med seg hva som skjer, og for å få med seg utstyr.

Skrevet

Men er det sånn at questgearet fra Wotlk vil erstatte -det meste- av gear som finnes på 70'er verden om, kanskje med unntak av de som har som sagt T6 osv?

Var vel sånn i TBC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...