Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet
Reliquary of Souls dau! Synd vi ikke har nok hearts til SR gear :<

Vi hadde ikke nok SR gear til hele raidet vårt FK. Bare fordel det så godt som mulig. Det er litt vanskeligere, men langt ifra umulig å klare det uten SR capped.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde ikke nok SR gear til hele raidet vårt FK. Bare fordel det så godt som mulig. Det er litt vanskeligere, men langt ifra umulig å klare det uten SR capped.

Jess, vi skal crafte gear med de heartsa vi har, så prøver vi neste CD :)

Skrevet

Skurupu, hvilken guild er du i?

Vet du er på Ravencrest, og synes jeg har lest et sted at du er med i <Pretty Maids> (?), men visste ikke de raidet på så høyt nivå (som det virker som at du raider på.

Kanskje feil sted å ta det opp tho.

Skrevet

Ikke kjøp Cd-key fra mmosupplies.com

Fraud all the way.

Betalte for 2dager sida, ikke noe enda. sendt mail og bett om refounds fra paypal.

Men var heldigvis bare 125kr da.

Må kjøpe battlechest imorra da :D

Skrevet

Hei

Lurer bare på om 5days og 2hours er normalt fra 1-60 nå fortiden?

Jeg var også nesten aldri rested, litt grinding og mye questing, tror jeg kan greie 1-70 på ca 8days played, eller? :roll:

Mvh

Ewlyn

post-65003-1202766971_thumb.jpg

Skrevet

Samme her - trenger nok en uke eller to til for å ha nok hearts. Tok Gurtogg Bloodboil for første gang i går også, ble en bra kveld til slutt.

Skrevet (endret)

Alle er vel bannet.

Hvorfor kan man promote noen til GM og andre ikke i et guild?

Uten noe mønster.

Lurer bare på om 5days og 2hours er normalt fra 1-60 nå fortiden?

Trur det er rimlig bra, brukte selv 9 dager til 60 med en shadowpriest før 2,3 patchen.

Men det var med max tailor , mineing , first aid

Endret av War
Skrevet

kall meg noob, men er det bare jeg som syns talents som krever ett point for 1% damage, som feks Crusade som paladins har, er waste of talent points? det er kansje en bitteliten forbedring, men jeg klarer ikke se verdien i ett talentpoint for 1 lusent damage prosent. kvier meg virkelig når jeg levler, og finner andre steder jeg syns er bedre å ta det pointet på. det er liksom alltid andre ting som er bedre en ett % damage...

Skrevet

For å si det slik, hvis du nå velger det talentet og siden speccer vekk fra det til fordel for en annen specc så vil du merke forskjellen.

Slike ting bidrar mer enn du tror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...