Gå til innhold

Ingen nye druid talents i patch 1.7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet (endret)

Druid's DPS er en vits, det eneste treet som er verdt å gå for er restoration.

Utrolig kjiipt at vi ikke kommer til å se forbedringer før 1.8, jeg tror nok dette kan føre til at en del druids ditcher eller starter nye chars.

Tror Druid er et påfunn som kom under et av Blizzard's nachspiel, les hva som står om de forskjellige formene på WoW-europe: "Transform into cool-looking animals that impress other players and add a lot of character, flavor, and humor to the world".

Noe som irriterer meg grenseløst er at Shamans også er i tillegg til å få travelform - hvorfor Horde har Druids er egentlig forbi meg uansett, ta WSG - hvorfor ville en Druid kjempet for å få kuttet ned skogen?

Oh well...

[EDIT: La nettopp merke til denne kommentaren fra en Blizzard kar: " Keep in mind that this does not mean there are no significant Druid changes in 1.7.". La oss håpe på noe grand shit.]

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Hehe, det er sant, vi er de dansende sirkusbjørnene i wow. (Som ikke kan danse)

Forstår ikke at hunters lå over oss på prioiteringslisten. Det har jo nesten ikke skjedd noe med druids siden spillet ble lansert. De få tingene de gjorde med catform gjorde oss nesten bare verre.

Så da ser vi nok ingen nevneverdige forandringer før tidligst en måned med blizzards sin fart på patchingen. (får håpe jeg tar feil)

Skrevet

Jeg slutta å spille med druiden min får en god stund siden. Ble så lei av å slå på en stakkars mob i to år før den døde, så i forgie uke sletta jeg den. Nu har jeg bare 7 char rundt lvl 30 istenden for 9 som jeg hadde i forie uke :p .

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Druid: Behold, Onyxia! I can transform in to this bear!

Onyxia: *spits fire*

Druid: What? Doesn't amuse you?! How bout this... a cat!

Onyxia: That's awesome. U want epix?

Druid: yes plz. kthxbye!

Skrevet

GIEV EPIXX PLX!!!111

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

GIEV EPIXX PLX!!!111

NREF TEH PALYDAN!111

NFRE

NRERF

KKKK REZ PLX! :DDDD

Dork and Loltroll ftw :)

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet
Btw, kan noen si meg hva som har skjedd med LoLadin?

De gjør damage i alterac jeg som druid bare kan drømme om...

*host* De aller fleste gjør vel damage som druids kan drømme om ;)

Druid er dog en temmelig bra healer, innervate og nature's swiftness er temmelig kick-ass, men det synd at vi har blitt redusert til healer - når det egentlig skal være en jack-of-all-trades...

Skrevet

Liker druid, men "jack of all trades" har nesten ingen betydning. Egentlig er vi en feit priest uten flash heal. Skulle ønske de fiksa oss litt mer damage i catform, hadde gjerne bytta bort prowl mot en god del mer dmg i den formen :)

Skrevet

Greit nok å fixe bugs men syntes likevel det er rart at alle klager, synes druids har fått masse nytt opp igjennom. At en lv 50 warrior har mer dps å klarer å farme fortere enn en druid på lv 60 burde da være slik.

En warrior eller liknende classes har ikke heavy heals eller spells. De kan stikke av fra hva som helst omtrent og de er den seigeste classen i dueller / pvp. Og ikke glem stealth da......

Druids skal liksom være en class me heavy DPS, heavy heals, heavy armor, heavy buffs, -all in one wonder class ?? Nekt!! Nerf!

Skrevet
Liker druid, men "jack of all trades" har nesten ingen betydning. Egentlig er vi en feit priest uten flash heal. Skulle ønske de fiksa oss litt mer damage i catform, hadde gjerne bytta bort prowl mot en god del mer dmg i den formen :)

Eh, for å ta en liten sammenligning av dr00d og prest:

Healing: Arguably, omtrent like bra, begge kan ihvertfall main heale det meste.

Dps: Druid har ikke en sjanse, en god shadowprest kan lett holde det dobbelte i dps av hva en druid kan. I grupper blir det litt vanskeligere siden mindblast drar en del aggro, men med en god tank går det ann å ha en shadowpriest som damagedealer.

"Survivability": HP og armor er ikke alt når det gjelder å overleve, ting som fear, silence og fade hjelper mer enn 10% ekstra melee damage reduction. Også har du shadowform da, 15% mindre dmg(ikke bare melee!). I tillegg har prest en fin AP/armorbuff OG fortitude.

En druid er kanskje hakket bedre til å ta i mot skade (melee that is) enn en prest, men når du ikke gjør nok damage til å dra aggro fra en hunterpet...

Druid=hybrid som er dårlig til alt unntatt healing

Prest=Healer som gjør mad damage (shadowspecc, men hvem speccer vel holy om de noengang har tenkt å gjøre annet enn MC/BWL?) og tåler som faen.

/Cry

Skrevet
Greit nok å fixe bugs men syntes likevel det er rart at alle klager, synes druids har fått masse nytt opp igjennom. At en lv 50 warrior har mer dps å klarer å farme fortere enn en druid på lv 60 burde da være slik.

En warrior eller liknende classes har ikke heavy heals eller spells. De kan stikke av fra hva som helst omtrent og de er den seigeste classen i dueller / pvp. Og ikke glem stealth da......

Druids skal liksom være en class me heavy DPS, heavy heals, heavy armor, heavy buffs, -all in one wonder class ?? Nekt!! Nerf!

Så vi tåler mye melee (med rett spec som seff nrefer oss grusomt ellers), kan stikke av når vi vil (greit nok, nyttig i CTF) og har zeh pewerful buffz0rz(stort sett alle klasser har en viktig buff). Healsene våre er heller ikke noe mer "heavy" enn en prest sine.

All-in-one-wonder my ass.

Skrevet (endret)
Også har du shadowform da, 15% mindre dmg(ikke bare melee!).
Assume a Shadowform, increasing your Shadow damage by 15% and reducing Physical damage done to you by 15%. However, you may not cast Holy spells while in this form.

fysisk skade, er ikke det melee?

Endret av Zevz0r
Skrevet
Også har du shadowform da, 15% mindre dmg(ikke bare melee!).
Assume a Shadowform, increasing your Shadow damage by 15% and reducing Physical damage done to you by 15%. However, you may not cast Holy spells while in this form.

fysisk skade, er ikke det melee?

Greit, jeg gir meg, sjekka ikke thott, spurte bare en preste-kompis.

Skrevet

GIEV EPIXX PLX!!!111

NREF TEH PALYDAN!111

NFRE

NRERF

KKKK REZ PLX! :DDDD

Dork and Loltroll ftw :)

KK NEED HONR, HONR GIEVS TEH EPIX MOUNT AND TABARD!!111

Skrevet
All-in-one-wonder my ass.

Det de som klager vil være.....

Druids har lyst på like mye dps som rogues i cat from. De vil være den ultimate classen i melee, magic spells, dots og heal..

Skrevet
Det de som klager vil være.....

Druids har lyst på like mye dps som rogues i cat from. De vil være den ultimate classen i melee, magic spells, dots og heal..

Druids trenger å enten få bra med damage i cat form eller en stor oppgradering av dmg spells.

ca. 100-110 dps i catform hadde vært ok (med vanlig caster utstyr). Blizzard skrev jo selv i manualen at druids skulle være en bra jack of all trades, der de forskjellige formene skulle være nesten like bra som de de etterlignet.

Druids nå er bare healere og et reint helvete å spille solo med (du overlever _alt_ men bruker 1 minutt per mob på din lvl).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...