Edorph Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Forgiver i 99% av tilfellene. Den siste % er forbeholdt folk som TKer for å komme forbi i kjøretøy-køen e.l.
chokke Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 jeg pleide å bare punishe for det minste men har i det siste bare tatt forgive hvis ikke det er kule rett i panna på et øde! Tror det er heller greit å ta forgive og heller gi teamkilleren en "jøss, kanskje jeg skal forgive mer også"-tanke. (Hadde en nasty teamkill forleden: en gruppe medsoldater og jeg var bak en mur og jeg skulle kasta granat over. Plutselig løper min teammate foran meg, treffer granaten og den havnet rett foran oss. Jeg så at det skjedde og sprang men heldigvis var jeg medic og reviva folka som døde. 3/4 tok forgive. THX!) var ikke på battlefield.no servern istad? du kalte deg g0l|ath eller no?
Passasjer Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Spilte på en Ranked-server i stad, på Oilfields. Jeg så at det ikke var noen andre som tok Black Hawk, så jeg tok det. Jeg er ikke så sinnsykt god, så jeg tenkte jeg skulle trene litt. Så ser jeg at 2 stykker spawner, og de spurter mot meg. De hopper inn. Så flyr jeg for å ta et flagg, da jeg i lufta blir krasjet av en jet bakfra. Ser det står at jeg teamkilla, men regner med at de har over middels innteligens, og skjønner hva som skjedde. Men tror du ikke idiotene punisha med en gang de hadde valget? Det var som om de hadde en innebygd refleks, som punisha når muligheten var der. Så jeg startet runden med -8 -8 i score, jævlig gøy. Det var jo faen ikke min skyld, jeg ble påkjørt bakfra. Og jeg var så grei at jeg ventet på at den stygge buttfucked kuken skulle komme seg inn i Hawken, og ventet enda lengre på den siste fucktarden, og så skal de punishe meg til de grader for en ting jeg ikke kunne gjøre noe for eller med. Vet dette skjer hele tiden, og at det absolut ikke er et ukjent fenomen, men jeg hadde trodd at folk hadde litt mer vett enn å punishe for slike ting. Responsen min var å spørre om grunnen, men da jeg ikke fikk svar etter 3 minutters spørring, gikk jeg likegodt ut av spillet. Gadd ikke spille med sånne cockmonkeys. Ble mildt sagt bra irritert.
kenneth11 Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Spilte på en Ranked-server i stad, på Oilfields. Jeg så at det ikke var noen andre som tok Black Hawk, så jeg tok det. Jeg er ikke så sinnsykt god, så jeg tenkte jeg skulle trene litt. Så ser jeg at 2 stykker spawner, og de spurter mot meg. De hopper inn. Så flyr jeg for å ta et flagg, da jeg i lufta blir krasjet av en jet bakfra. Ser det står at jeg teamkilla, men regner med at de har over middels innteligens, og skjønner hva som skjedde. Men tror du ikke idiotene punisha med en gang de hadde valget? Det var som om de hadde en innebygd refleks, som punisha når muligheten var der. Så jeg startet runden med -8 -8 i score, jævlig gøy. Det var jo faen ikke min skyld, jeg ble påkjørt bakfra. Og jeg var så grei at jeg ventet på at den stygge buttfucked kuken skulle komme seg inn i Hawken, og ventet enda lengre på den siste fucktarden, og så skal de punishe meg til de grader for en ting jeg ikke kunne gjøre noe for eller med. Vet dette skjer hele tiden, og at det absolut ikke er et ukjent fenomen, men jeg hadde trodd at folk hadde litt mer vett enn å punishe for slike ting. Responsen min var å spørre om grunnen, men da jeg ikke fikk svar etter 3 minutters spørring, gikk jeg likegodt ut av spillet. Gadd ikke spille med sånne cockmonkeys. Ble mildt sagt bra irritert. Punishsystemet i Blackhawk er vel generelt ganske dårlig
Goliath Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 var ikke på battlefield.no servern istad? du kalte deg g0l|ath eller no? jepp, nicket er Go|iath ...spilt med deg en del runder, også når den uheldige TK'en skjedde .. og Chokke var en meget oppgitt Commander ..skjønner deg godt men hva forventer man på public egentlig?
chokke Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 var ikke på battlefield.no servern istad? du kalte deg g0l|ath eller no? jepp, nicket er Go|iath ...spilt med deg en del runder, også når den uheldige TK'en skjedde .. og Chokke var en meget oppgitt Commander ..skjønner deg godt men hva forventer man på public egentlig? ja, er det rart? :!: operation sweeping strikes eller no. ALLE MEC postene var TOMME untatt den nordlige, og hvor skulle SAMTLIGE USA angripe? ja, nord! herregud...
gobyfly Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Er sikker på at alle som skriver her også automatisk trykker "page down" Spiller selv på BF , alle klarer å punishe , men hvis jeg spør noen gang om hvorfor , så har de ingen talent for å svare for seg. Da bare styrker jeg poenget mitt , det er ikke noe hennsikt i at jeg tilgir alle (som jeg gjorde før) når ALLE punisher deg... Men til de som har brukt punish fra første stund , og nyter å gi andre straff , viste du at etter selve "teamkillen" så får du -4 poeng uansett ???? Blir så jævli provosert , er ikke det straff nok i seg selv ???
AKIRAx77 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Da bare styrker jeg poenget mitt , det er ikke noe hennsikt i at jeg tilgir alle (som jeg gjorde før) når ALLE punisher deg... Så siden alle kaster søppel på gata så skal du også? Siden alle kjører for fort så skal du også? Skal endring skje må noen gå med godt eksempel. Det å stå ved et godt prinsipp er ikke noe galt. Det å gi etter for gruppepress og ikke stå for noe derimot synes jeg er galt. Jeg punisha i hytt og pine i starten..men etter å ha opplevd noen av BF2 sine "særegenheter" har jeg innsett at mange ikke mener det. Nå punisher jeg bare de jeg er sikker på med overlegg gjorde noe dumt, eller når de får en TK som hadde de brukt hode kunne ha unngått. Ellers forgiver jeg alt annet. AKIRA
chokke Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 kan nevne at jeg NOEN ganger hopper foran biler og punisher, eller kjører på miner med vilje skjer kanskje 1 gang om dagen max
Markaren Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Må nesten nevne at chokke sprang rett på claymoren min i går, slik at jeg fikk to teamkills... Begge forgiva meg da :!:
chokke Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Må nesten nevne at chokke sprang rett på claymoren min i går, slik at jeg fikk to teamkills... Begge forgiva meg da :!: hysj da . Var på vei rundt. DIn skyld , du skulle putta den i trappa, nederst
Mr.Garibaldi Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Bruker som regel å tilgi, men det hadde ikke skadet at personen som drepte med sa "sorry"... Spesielt når det er i en lite hektisk situasjon hvor jeg ikke har løpt inn i hans skuddlinje e.l....
Bandana Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Pleier å tilgi når jeg vet at det var uhell, men i alle andre situasjoner så straffer jeg. Mest pga at alle jeg TK'er uten vilje straffer meg uansett.
Hawko Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jeg spiller for å vinne, så straffing er henger bare med, spseielt på ranked servers...
Markaren Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jeg spiller for å vinne, så straffing er henger bare med, spseielt på ranked servers... DUST!
kenneth11 Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jeg spiller for å vinne, så straffing er henger bare med, spseielt på ranked servers... DUST! Second
Markaren Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Tenke taktisk Om du vil ha gull så er ikke det noe problem, HVA I ¤%%" hjelper det å gjøre livet surt for andre, det er ikke bare å komme her kommer her.. Det skal være moro å spille!
Lættis Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jeg tilgir så godt som hver gang. Det er bare ved spesielle tilfeller at jeg straffer en teamkiller. Det er forbanna irriterende når noen starffer meg når jeg kjører på en fjott som løper fram foran kjøretøyet jeg kjører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå