Gå til innhold

WoW "reklame-film" For guildet. Tips:


Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg hadde tenk å lage en slags reklamefilm for guildet der jeg introduserer ledere og hva man på en måte kan oppleve med vårt guild. Hørest egentlig tullete ut. Men det er mer for å "spice" opp guildet litt. Slik at vi får mer rep. som har blitt mer og mer viktigere i dem nye patchene :p

 

Det jeg lurte på er egentlig:

 

*Musikkfoslag. (Klassisk/Orkester like godt som power)

*Hva liker dere at slike filmer inneholder.

*Hva er kjedelig å se på.

 

Bare noen tips og vink rett og slett =)

 

På forhånd takker =)

Endret av Paulex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis dere er så dårlige at dere ikke klarer å få repp gjennom å faktisk oppnå store tinger ingame, får dere ikke mere ved å lage en film heller.

 

Musikkforslag: rock av typen; limp bizkit - rolling, clawfinger - biggest the best, tar seg godt ut på småfilmer

Hva liker jeg at filmen inneholder: mye action, og ikke mist: skills. ingenting er så kjedleig som å se masse effekter men en noob som spiller.

Hva er kjedelig å se på: guild rekamefilm

Lenke til kommentar

Takk for ett hyggelig, positivt og motiverende svar. (p.s. Så var det en klype ironi i det med rep.)

Du vet ikke noe om hva vi klarer ingame.

Og en liten guild film til pryd på hjemmesiden kan umulig skade spør du meg.

 

Hvis guild filmer er så "kjedelige", og ikke har noen nytte for seg å se på... Se denne er du snill

You may read the comments.

 

Andre?

Endret av Paulex
Lenke til kommentar
Hvis dere er så dårlige at dere ikke klarer å få repp gjennom å faktisk oppnå store tinger ingame, får dere ikke mere ved å lage en film heller.

Som vanlig får vi et seriøst og motiverende svar fra Henrik2k :roll:

 

OT:

 

Personlig synes jeg episk musikk av typen LotR/Requiem for a Dream Theme etc. gjør seg godt, spesiellt når guilden f.eks. raider en eller annen vanskelig boss el. Det er også morsomt å se at en guild gjør noe sosialt et eller annet, istedet for bare å drepe boss etter boss elns, men jeg vet ikke hvordan man skal få til det i en "reklamefilm" uten at det kanskje blir kjedelig?

 

Henrik2k, hvorfor mener du at det er viktig å vise såkalte "skills" i en guild reklamefilm? Ja, den bør jo ikke være fylt opp av spillere som knapt vet hva AH betyr, men i en guild film er det ikke det individuelle som teller, men heller fellesskapet og det sosiale. (Ikke det at jeg kan komme på noen gode måter å vise dette på en reklamefilm tho)

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg episk musikk av typen LotR/Requiem for a Dream Theme etc. gjør seg godt.

Jeg vil bare poengtere "typen" i denne settningen (håper Pug er enig med meg). Fordi selv om den typen musikk er bra, så får du ikke lov til å bruke LotR, Requiem for a Dream, Thomas Newman eller Tomoyasu Hotei - Battle Without Honor Or Humanity ("Kill Bill sangen"). Det er de mest overbrukte sangene i historien. Hver fjerde hjemmelagde film bruker Requiem for a Dream. Idol og hver tiende reklame bruker Thomas Neman. Hver tredje reportasje fra Tv Vest (Rogalands tragiske lokal tv) bruker Battle Without Honor Or Humanity.

 

Jeg HATER bruken av musikk som Henrik2k nevner i slike videoer. Men flertallet ser ut til å like det. Så jeg skal akseptere at du bruker det. Power to the people (i denne sammenhengen hvertfall :p) Men prøv å hold deg til mer episke og mektige sanger sier jeg.

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg episk musikk av typen LotR/Requiem for a Dream Theme etc. gjør seg godt.

Jeg vil bare poengtere "typen" i denne settningen (håper Pug er enig med meg). Fordi selv om den typen musikk er bra, så får du ikke lov til å bruke LotR, Requiem for a Dream, Thomas Newman eller Tomoyasu Hotei - Battle Without Honor Or Humanity ("Kill Bill sangen"). Det er de mest overbrukte sangene i historien. Hver fjerde hjemmelagde film bruker Requiem for a Dream. Idol og hver tiende reklame bruker Thomas Neman. Hver tredje reportasje fra Tv Vest (Rogalands tragiske lokal tv) bruker Battle Without Honor Or Humanity.

 

Jeg HATER bruken av musikk som Henrik2k nevner i slike videoer. Men flertallet ser ut til å like det. Så jeg skal akseptere at du bruker det. Power to the people (i denne sammenhengen hvertfall :p) Men prøv å hold deg til mer episke og mektige sanger sier jeg.

Hehe ja det er sant, de er overbrukte til tusen, men det finnes sikkert slik type musikk som ikke er så kjent som Lotr/Requim etc. som man fint kan bruke :)

 

(Men jeg vet ikke om noe bortsett fra klisjeene, lol :blush: )

Lenke til kommentar
Tekst som bruker opptil fleire sekunder på å komme fram er kjedelig. Fart og høg intensivitet er det eg liker.

Syns det kan være stilig jeg med rett redigering og passende musikk til...

 

Er redigeringen som er en hoved ting syns jeg..

Bare film masse masse! Og lag en film av alt det du syns er litt stilig, få med alt fra Humor i Guild chat til Raids, kanskje noe Battlegrounds også.... +++

 

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Noe jeg synse er standard med veldig mange World of Warcraft filmer er at de ser ut som de kunne vært redigert på en PC med kun Windows XP installert. Redigeringen er sjelden noe å skryte av, og folk bruke de kjiipeste fontene de kan komme over - kall meg pirkete, men hvorfor bruke default Windows fonts når det finnes tusenvis som er langt bedre der ute?

 

Selv synes jeg også at de fleste trailere som er kun for promotering av guild eller clan, virker mot sin hensikt - da altfor mye av det virker så latterlig scriptet. Dette gjelder spesiellt de filmene hvor guildsa skal fremstå som utrolig tøffe og barske...

 

Hva musikk gjelder, så er det ikke farlig om det er overbrukt, sålenge bruken er gjennomført - god musikk til god sync er en tøff ting :)

 

Nuvel - det finnes bra WoW filmer der ute, det kommer vel bare ann på hvordan man gjennomfører tinga.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Takk for ett hyggelig, positivt og motiverende svar. (p.s. Så var det en klype ironi i det med rep.)

Du vet ikke noe om hva vi klarer ingame.

Og en liten guild film til pryd på hjemmesiden kan umulig skade spør du meg.

 

Hvis guild filmer er så "kjedelige", og ikke har noen nytte for seg å se på... Se denne er du snill

You may read the comments.

 

Andre?

Off topic: Nice film! :thumbup:

 

On topic: Har ingen tips, men lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...