Gå til innhold

Ny PC, utvalgte deler bra?


Anbefalte innlegg

-AC Ryan Acrylic Kabinett, UV Blue

-AMD Athlon 64 3200+ 2.0 Ghz BOXED

Socket 939 512KB cache "Venice"

-Club3D Geforce 6800GT 256MB PCIe retail

-DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D hovedkort

-NEC 17" LCD MultiSync 1770NX Svart/Sølv

-OCZ 1024MB Premier Dual Channel

-OCZ ModStream strømforsyning 450W

-Seagate 300GB S-ATA NCQ 7200RPM

-CoolerMate Alu. Vifte 80x80mm m/Blå LEDs

 

Er det noe som bør erstattes/forberedes ?

Takk for alle svar på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skift skjerm til BenQ FP937s+ (eller BenQ FP937s, da du vil oppfatte disse som omtrent like, selv om spesifikasjonen til +versjonen er en del bedre).

 

Prosessoren du har valgt gir mye for pengene, uten tvil! Selv om det finnes bedre.

 

andrvas: AMD 3700+ har San Diego-kjerne. Har dobbelt så mye cache, men AMD-prosessorene er ikke særlig avhengig av det, men en liten ytelsesforbedring blir det jo (2-3%).

Lenke til kommentar
Gjerrig :s er jo 900 spenn mere.

Tror jeg klarer meg med 3200+ Venice.

Hehe, mente ikke å kalle deg direkte gjerrig. Visste bare ikke prisforskjellen i det jeg skrev innlegget. Tror nok jeg også hadde gått for en 3200+ hvis prisforskjellen faktisk er 900kr :p. Men med de brikkene du har valgt deg ut, og DFI-kortet tror jeg nok at du er en overklokker. Så da tar du fort igjen ytelsesforskjellen mellom 3200+ og 3700+ :thumbup:

Lenke til kommentar

Opp på CPUen og? Nice! 3700+ San Diego er god overklokker! :D

 

Forresten, det jeg sa om at San Diego yter 2-3% bedre enn Venice var på samme klokkefrekvens, ettersom San Diego kan klokkes høyere (iallfall hvis du får en god versjon), bør du kunne få en merkebar forskjell! :w00t:

Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

 

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

 

Edit:

Da emnefeltet enda ikke er endret stenges tråden.

Endret av am3k
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...