Gå til innhold

prog. til å capture fra web-tv ?

Zpurs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Finnes det noen program for å "kopiere" musikk/film som kjøres som streamfiler?

-f.eks fortballkamp på web-tv eller en sang fra en internettradio.

Jeg testet med HyperCam (som capture alt som skjer på skjermen, men lyden ble ikke med)

(fant ikke svar da jeg søkte ang. dette)

Er dette fullstendig tabu & ulovlig så skal jeg slette tråden...

mvh

KG

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mye som er vanskelig å få ned på harddisk. Har prøvd dette, men plagdes så jeg gav opp. Hvis du gidder kan du jo legge ut litt info om hvordan du gjorde det her.

Skrevet

Jeg får ned hva som helst fra NRK Web-TV med NetTransport (google it!). Jeg har ikke prøvd fra andre plasser, men jeg tror ikke det skal være noe problem det heller.

Skrevet

Får ned hva det måtte være via programet jeg nevnte tidligere. Er bare å prøve seg fram, så går det ganske så greit.

Har nå drøssevis med episoder av barnas eget supershow liggnde på xboxen. Helt genialt å ta på om en trenger litt stillet fra unger.

Skrevet

Hei!

Takk for mange tips, jeg testet Net Transport men det virket litt vanskelig, skal se om jeg finner noen tutorials til dette programmet. (sliter med å forstå hvordan man skal kopiere inn scripten og alt det der...)

har også lastet ne VMRecorder så når jeg får det til å "virke" lengre enn 30 dager skal jeg kaste meg ut i dette også... :cool:

Takk for hjelpa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...