Hr. Jenssen Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 [iC,05/08/2005 : 22:47] Jeg vil nå si at foten til en stakkar fløy relativt langt vekk da jeg blåste den av med Spasen... hmm. kan stemme, men jeg prøvde å skyte en død fyr i hode med hagla, det skjedde ikke noe da, men er jo bare en demo. Har selv sagt noe om dette tidligere. Synes det er synd at man ikke kan skyte skuddsår inn i døde folk.
nord Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 [iC' date=05/08/2005 : 21:46] heh..har spilt litt nå...gikk ned begge stigene.. nå..nå tør jeg ikke mere! Trodde ikke folk kom til å la seg skremme av dette spillet, jeg. Jeg selv lar meg vanskelig skvette, men like vel så trodde jeg nå ikke dette var noe å la seg skremme av... vel, jeg hater ting som er skapt for å skremme...hjelper ikke når folk sier ting som om at dette er noe av det jævligeste som er kokt opp i spillbransjen.. elsker FPS spill, så jeg vil si at å gjøre spillet skummelt har ødelagt spillets potensial.. ---> I mine øyner(!) <--- mange som ikke får med seg slikt når man kommer med en mening
Bromlexl Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 [iC,05/08/2005 : 23:43] Før du begynner å laste ned på nytt er det på sin plass å prøve på en restart av PCen. Kan fungere. Way ahead of you....Selvsagt tok jeg den gode gamle window teknikken. Men med trist resultat. Prøvde å pakke det ut på ny. Ingen glede der heller. SÅ jeg begynte å laste ned på en av de linkene som skulle gå ganske raskt. Å det gjør den....30% Min link holdt eg på å si Får eg en klapp på skulderen om eg har rett? Men fra spøk til omfg rofl FEAR snakk. Tenke dere det eg sitter på jobben nå og kommer mest sannsynligvis ikkje heim før i halv 5 tida Men da for pokker blir det FEAR gaming i den dunkle morra stemningen Ja din link. Klapping på skulderen må du kanksje vente med til jeg får kjørt installasjonen. Men håper inderlig at du ikke får samme problem som meg. Gledet deg hele natta på å komme hjem, så fynker det ikke Good Luck..... Det er kanskje et virus jeg har eller noe. Hmf. Tar laaang tid å kjøre antivirussjekk
Hr. Jenssen Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Ferdig =D Sayanora (sp?) folks -Jar Jada jada. Nå er det temmelig mange her som er ferdig fra før, så da er det liksom ikke så viktig lenger. La oss prøve å snakke litt mer om DEMOEN enn om nedlastingen, slik som en annen her påpekte.
Jarek Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 [iC' date=05/08/2005 : 23:00] Ferdig =D Sayanora (sp?) folks -Jar Jada jada. Nå er det temmelig mange her som er ferdig fra før, så da er det liksom ikke så viktig lenger. La oss prøve å snakke litt mer om DEMOEN enn om nedlastingen, slik som en annen her påpekte. Ja, du har rett. Sorry. Men en liten sak.. hvor mye plass tok demoen? Har bare 1.1 gb ledig igjen *Screwed* -Jar
Hr. Jenssen Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 (endret) [iC,05/08/2005 : 23:00] Ferdig =D Sayanora (sp?) folks -Jar Jada jada. Nå er det temmelig mange her som er ferdig fra før, så da er det liksom ikke så viktig lenger. La oss prøve å snakke litt mer om DEMOEN enn om nedlastingen, slik som en annen her påpekte. Ja, du har rett. Sorry. Men en liten sak.. hvor mye plass tok demoen? Har bare 1.1 gb ledig igjen *Screwed* -Jar Tror nok selve demoen tar ca. like mye plass som installasjonen. *sjekke* EDIT: Etter å ha sjekket finner jeg ut at demoen, etter å ha blitt installert, tar 1.107GB. Sorry mate. Endret 5. august 2005 av MeTa][iC
Jarek Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 (endret) [iC,05/08/2005 : 23:03] [iC,05/08/2005 : 23:00] Ferdig =D Sayanora (sp?) folks -Jar Jada jada. Nå er det temmelig mange her som er ferdig fra før, så da er det liksom ikke så viktig lenger. La oss prøve å snakke litt mer om DEMOEN enn om nedlastingen, slik som en annen her påpekte. Ja, du har rett. Sorry. Men en liten sak.. hvor mye plass tok demoen? Har bare 1.1 gb ledig igjen *Screwed* -Jar Tror nok selve demoen tar ca. like mye plass som installasjonen. *sjekke* EDIT: Etter å ha sjekket finner jeg ut at demoen, etter å ha blitt installert, tar 1.107GB. Takker så meget, MeTa][iC. EDIT: Alltid noget som kan ofres -Jar Endret 5. august 2005 av Jarek
Gunfreak Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 nå fikk jeg løpt gjenom demo'n, er for trett til å begynne å utforske, selve feelen i spillet er veldig god, håper bare det kommer noe litt lysere brett i hele spillet, da jeg fikk litt doom feel med mørke og lommelykta, syns også selve skyte delen var litt kjedelig, våpene føltes så fake ut, litt vansklig å sette helt ord på det, men var loksom ikke helt kult, men kule hullene i veggen var tøffe, for komme med en lenge post når jeg får testa det skikelig i mårra
mushi Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 (endret) [iC,05/08/2005 : 22:52] Har selv sagt noe om dette tidligere. Synes det er synd at man ikke kan skyte skuddsår inn i døde folk. men det ordner de forhåpentligvis. Skvatt noen ganger Liten anmeldelse: OBS! ikke les dette vis du ikke vil vite noe... I starten av demoen får du se en sekvens som forteller litt om hva som har skjedd. Etter denne så er du i et briefing rom sammen med Sjefen din og noen andre, de gir deg oppdrag om å utforske hva som har skjedd. du blir kjørt til stedet i en bil og går ut... Grafikken er bra og masse kule effekter, bra skygger og masse partikler. Du kan se deg selv vis du kikker i bakken, og når du slåss uten våpen/klatrer i stiger så ser du hendene dine, noe som er på tide! (irriterer meg over fps spill når du kikker i bakken så er det tomt der osv.) Spillet krever vel litt på fullt, men hadde rundt 40-50fps med mitt geforce 6800 kort i 1024x768. Lydbildet i demoen er utrolig bra og veldig detaljert, skummel og stemmningfull musikk bidrar enda mer til innlevelsen. A.I`en er utrolig bra, kanskje den beste jeg har sett, spilte gjennom noen områder flere ganger og de oppførte seg forskjellig hver gang, dette gjorde spillet vanskligere og man må tenke litt og ikke leke rambo. Slow-mo effekten var dritt tøff og den trenger du virkelig når det smeller rundt ørene. Ble faktisk skremt flere ganger og de som syntes doom3 er for skummelt burde holde seg langt unna F.E.A.R. Grafikk: 9/10 Lyd: 10/10 Gameplay9/10 Totalt: 9/10 Sikkert masse dumme setninger og dårlig norsk Endret 5. august 2005 av mushi
Hr. Jenssen Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 nå fikk jeg løpt gjenom demo'n, er for trett til å begynne å utforske, selve feelen i spillet er veldig god, håper bare det kommer noe litt lysere brett i hele spillet, da jeg fikk litt doom feel med mørke og lommelykta, syns også selve skyte delen var litt kjedelig, våpene føltes så fake ut, litt vansklig å sette helt ord på det, men var loksom ikke helt kult, men kule hullene i veggen var tøffe, for komme med en lenge post når jeg får testa det skikelig i mårra HVA?! Du må være trøtt! Hva mener du med at våpnene føles så fake ut? De finnes jo ikek i virkeligheten, så de MÅ jo være fake da (Spas'en finnes). Dessuten, hva mener du med at skytinga var kjedelig? Hvilke spill er det som har mer eksplosive og mer effektpregede shootouts da? Vennligst finn dem frem, for de MÅ jeg bare prøve! Fanken, F.E.A.R. kommer til å gjøre meg skikkelig bortskjemt når det komemr til spill. Nå kommer jeg til å synes alle spill som ikke har like mye effekter bare er piss.
akristina92 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=453113&hl= Ta diverse diskusjoner her.
Hr. Jenssen Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=453113&hl= Ta diverse diskusjoner her. Haha, du vil stjele oppmerksomheten fra denne tråden og putte den i din egen! :!: Hmm, javel, om ikke moderatorene synes det blir for mange slike tråder (det er DEMOEN vi diskuterer, og ikke fullversjonen ), så får vi vel fortsette der da...
akristina92 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 [iC' date=05/08/2005 : 23:16] http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=453113&hl= Ta diverse diskusjoner her. Haha, du vil stjele oppmerksomheten fra denne tråden og putte den i din egen! :!: Hmm, javel, om ikke moderatorene synes det blir for mange slike tråder (det er DEMOEN vi diskuterer, og ikke fullversjonen ), så får vi vel fortsette der da... Denne tråden var vel kanskje mest for å annonsere at demoen kom ut, eller for å slippe løs gledesutbrudd om at nedlastingen er ferdig. Skryte eller klage av det kan du gjøre i min tråd. Du kan og spørre om hjelp.
Gunfreak Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 [iC' date=05/08/2005 : 22:14] nå fikk jeg løpt gjenom demo'n, er for trett til å begynne å utforske, selve feelen i spillet er veldig god, håper bare det kommer noe litt lysere brett i hele spillet, da jeg fikk litt doom feel med mørke og lommelykta, syns også selve skyte delen var litt kjedelig, våpene føltes så fake ut, litt vansklig å sette helt ord på det, men var loksom ikke helt kult, men kule hullene i veggen var tøffe, for komme med en lenge post når jeg får testa det skikelig i mårra HVA?! Du må være trøtt! Hva mener du med at våpnene føles så fake ut? De finnes jo ikek i virkeligheten, så de MÅ jo være fake da (Spas'en finnes). Dessuten, hva mener du med at skytinga var kjedelig? Hvilke spill er det som har mer eksplosive og mer effektpregede shootouts da? Vennligst finn dem frem, for de MÅ jeg bare prøve! Fanken, F.E.A.R. kommer til å gjøre meg skikkelig bortskjemt når det komemr til spill. Nå kommer jeg til å synes alle spill som ikke har like mye effekter bare er piss. syns våpene blir veldig quake 3. greit å ha noen sefi våpen, men syns det ble litt mange, eneste våpene som var ca. normale var pistolen(glock wannabie) og spas'n syns de kunne ha gjort en fake mp5 om til en ekte, og den rare hk tingen om til en g36. railguns osv har jeg ikke noe sannsen for, og når det kommer til selve shotouts'ene blir våpene veldig statiske, de bare spytter ut traser round i en liten sirkel. syns faktisk shotouts i MP 1 og 2 er tøffest, der man ikke ser kulene før veggen bak forsvinner i røyk fra treff. nei våpene var for quake 3 for meg. men historien grafiken og andre tøffe ting gjør at jeg nok kommer til å spille demo'n my. og kjøper nok spiller
Bromlexl Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Klapp på skulderen til mala Denne install fila virket Nå skal det spillest
smetho Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Skummelt! Me like! Trodde jeg skulle hoppe og gjemme meg bak sofaen da jeg var på vei ned ene stigen og den jenta plutselig stod foran meg. Creeepy! Og inni den gangen da....nei, Doom 3 gå å legg deg! Ps. Spiller på laveste grafikken så kan ikke kommentere den noe særlig Sikkert enda mye bedre for dere heldiggriser!
Scortech Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Laster ned demoen nå Har allerede forhåndsbestilt spillet Gleder meg som en unge til å få hele dette spillet i posten.
Jarek Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 (endret) Utrolig bra første inntrykk. Eneste eg har noe å si på, var det at eg nesten ikkje merket at eg ble skutt på. Altså eg kunne tro eg hadde tatt alle fiendene uten å miste liv, men så viser det seg at eg bare har 17 hp igjen. Men ellers kanon digg -Jar Endret 5. august 2005 av Jarek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå