Gå til innhold

F.E.A.R demo ute-link i første innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja fikk spilt spillet i 2 minutter før eg måtte på jobb, og det lille eg fikk sett var :thumbup: ENDELIG ett spill der man ser hendene når man klatrer i en stig og at det faktisk virker realistisk :cool:

Er det forresten en innebygd benchmark i denne demoen?? rakk lissom ikkje å sjekke verken options,kontrollere eller noen allverdens ting really :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Søren, blir nok ikke spilling før i morgen med mindre Gamer.No sine servere kan få litt mer kapasitet, hele Norges gamercommunity downloader jo

Bruk denne, denne maxer heilt ut :thumbup:

PCPLAYER

40 min og hadde demoen :yes:

Skrevet

nå har jeg brukt flere timer på å laste det ned. For så pakke det ut og skal kjøre det. Alt vel og bra til jeg kommer til install fila. (den jeg har lastet ned) Dobbelklikker og ingenting skjer. Trykker åpne. Ingenting skjer. Den kommer fra gamershell så den burde være bra. Hva kan være problemet??

Skrevet
nå har jeg brukt flere timer på å laste det ned. For så pakke det ut og skal kjøre det. Alt vel og bra til jeg kommer til install fila. (den jeg har lastet ned) Dobbelklikker og ingenting skjer. Trykker åpne. Ingenting skjer. Den kommer fra gamershell så den burde være bra. Hva kan være problemet??

Prøv å flytt den til en annen mappe?? Sikkert ett dårlig forslag men...eller last den end fra pc player serveren, den er kanon

her

Skrevet
heh..har spilt litt nå...gikk ned begge stigene.. nå..nå tør jeg ikke mere!

Trodde ikke folk kom til å la seg skremme av dette spillet, jeg. :hmm:

Jeg selv lar meg vanskelig skvette, men like vel så trodde jeg nå ikke dette var noe å la seg skremme av... :ermm:

Skrevet

Synd man ikke kan skyte av lemmer, så en video der de gjorde det...

Dette må være en av de beste spillene på lenge, hadde høye forventninger og ble ikke skuffet :thumbup:

doom3 er ikke skummelt sammenlignet med F.E.A.R.

Skrevet
Synd man ikke kan skyte av lemmer, så en video der de gjorde det...

Dette må være en av de beste spillene på lenge, hadde høye forventninger og ble ikke skuffet :thumbup:

doom3 er ikke skummelt sammenlignet med F.E.A.R.

Jeg vil nå si at foten til en stakkar fløy relativt langt vekk da jeg blåste den av med Spasen...

Skrevet
[iC' date=05/08/2005 : 23:43] Før du begynner å laste ned på nytt er det på sin plass å prøve på en restart av PCen. Kan fungere. :)

Way ahead of you....Selvsagt tok jeg den gode gamle window teknikken. Men med trist resultat. Prøvde å pakke det ut på ny. Ingen glede der heller. SÅ jeg begynte å laste ned på en av de linkene som skulle gå ganske raskt. Å det gjør den....30% :w00t:

Skrevet (endret)
Søren, blir nok ikke spilling før i morgen med mindre Gamer.No sine servere kan få litt mer kapasitet, hele Norges gamercommunity downloader jo

Bruk denne, denne maxer heilt ut :thumbup:

PCPLAYER

40 min og hadde demoen :yes:

Nice "Mala" :thumbup:

Kan de som har lastet ned spillet og prøvd det ut fortelle åssen det kjører, altså krever det mye?

Endret av Wooho
Skrevet (endret)
[iC,05/08/2005 : 23:43] Før du begynner å laste ned på nytt er det på sin plass å prøve på en restart av PCen. Kan fungere. :)

Way ahead of you....Selvsagt tok jeg den gode gamle window teknikken. Men med trist resultat. Prøvde å pakke det ut på ny. Ingen glede der heller. SÅ jeg begynte å laste ned på en av de linkene som skulle gå ganske raskt. Å det gjør den....30% :w00t:

Min link holdt eg på å si :whistle: Får eg en klapp på skulderen om eg har rett?

Men fra spøk til omfg rofl FEAR snakk. Tenke dere det eg sitter på jobben nå og kommer mest sannsynligvis ikkje heim før i halv 5 tida :cry: Men da for pokker blir det FEAR gaming i den dunkle morra stemningen :dribble:

Endret av Mala
Skrevet
[iC' date=05/08/2005 : 22:47] Jeg vil nå si at foten til en stakkar fløy relativt langt vekk da jeg blåste den av med Spasen...

hmm. kan stemme, men jeg prøvde å skyte en død fyr i hode med hagla, det skjedde ikke noe da, men er jo bare en demo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...