TommyL Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Heisann. Jeg har et problem med en nyinnkjøpt Benq 1620. Bruker Prodisc S03 (Universal fra Norwaydisc), og mange av disse nekter å brenne på mer enn 4x. Dvs jeg velger 8x eller 12x, men brenneren setter ned hastigheten til 4x. Dette gjelder kanskje så mange som 50% av platene....testet fra fire-fem spindler. Har samme problemet med Prodisc F01 DVD-R. Jeg har kommet til at det neppe er platene sin feil, jeg bruker dem på en NEC2500A også, og der brenner dem feilfritt hver gang. Har prøvd firmware B7T9, B7U9 og B7V9, men med samme resultat. Nå lurer jeg på om det er noe feil med denne brenneren.....noen som har noen forslag? MVH TommyL
TommyL Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 Okay, da har jeg brent 25 Verbatim DVD-R MCC02 plater i strekk, alle uten problemer. Snodige greier, begynner å lure på om denne Benq'en ikke liker Prodisc.... Bruker B7T9 nå.
TommyL Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 (endret) Prøv å slå av WOPC. Dr. Testet i går, og det ble faktisk litt bedre ja. Brenner fint på 8x nå ihvertfall, det er jo greit nok. Takker for svar. TommyL Endret 3. august 2005 av TommyL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå