Gå til innhold

Er "TK med miner" problemet over ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du har bare vært heldig :)

Å? Fått mye TK med AT-miner i det siste da?

Har minelagt veiene på Zatar Wetlands og Dalian Plant i noen runder på forskjellige servere nå, ingen TK. På ene flagget så ble 5 av 5 miner truffet av apc/armor/jeep, 3 av samme fyr.. tror det kokte over for han da :p

Lenke til kommentar

Absolutt ingen av disse TK problemene som er "borte".

Det som er nesten helt borte (i allefall hva jeg har funnet ut ved å studere) er problemet med at noen punisher når det er et åpenbart uhell.

I det siste kan jeg faktisk ikke huske at jeg har blitt punsihet èn eneste gang (muligens bare fordi jeg ikke har TKet nså mange den siste tiden).

Dette synes jeg er veldig fint. :)

Lenke til kommentar

Opplevde noe av det dummeste innen punish av team kill i dag. Jeg hadde lagt ut miner på en bro, og en bil fra mitt lag ville over. Jeg gikk bort til minene og begynte å fjerne de. I det jeg drev på med den nest siste minen så hadde fyrn det veldig travelt og kjørte over meg og minen min i det jeg drev å fjernet den. Tror dere ikke at den jævla idioten punisha meg da? Jeg bli så forbanna. Kunne drept ham om jeg viste hvem han var :hrm:

Lenke til kommentar
Opplevde noe av det dummeste innen punish av team kill i dag. Jeg hadde lagt ut miner på en bro, og en bil fra mitt lag ville over. Jeg gikk bort til minene og begynte å fjerne de. I det jeg drev på med den nest siste minen så hadde fyrn det veldig travelt og kjørte over meg og minen min i det jeg drev å fjernet den. Tror dere ikke at den jævla idioten punisha meg da? Jeg bli så forbanna. Kunne drept ham om jeg viste hvem han var :hrm:

Så du ikke navnet? Hadde jeg vært deg hadde jeg drept han gang på gang. :)

Dumt vis det var ranked server da :hrm:

Lenke til kommentar
Opplevde noe av det dummeste innen punish av team kill i dag. Jeg hadde lagt ut miner på en bro, og en bil fra mitt lag ville over. Jeg gikk bort til minene og begynte å fjerne de. I det jeg drev på med den nest siste minen så hadde fyrn det veldig travelt og kjørte over meg og minen min i det jeg drev å fjernet den. Tror dere ikke at den jævla idioten punisha meg da? Jeg bli så forbanna. Kunne drept ham om jeg viste hvem han var  :hrm:

Så du ikke navnet? Hadde jeg vært deg hadde jeg drept han gang på gang. :)

Dumt vis det var ranked server da :hrm:

Altså, om han hadde spilt på en ikke-ranked server hadde det jo ikke vært noe problem. ;)

Lenke til kommentar
TK-problemen skal visstnok løses til neste patch.

Hørt det skal bli fred i verden med neste patch også.. :!:

haha...ja..hørte noe lignende jeg å :p

De burde kanskje helelr ha gjort noe med folka som teamkiller å lager punisher unødvendig....EA burde ansatt 40-50 000 mann på 120 kg til å gå rundt til hjemmene til folk å banke opp folk som driver med sånne greier... Med andre ord, det problemet får vi nok aldri bort...

Lenke til kommentar

Nei, TK med miner problemet er ikke over. Jeg liker engineer, da kan jeg ta var på meg selv om jeg kjører APC eller Tank, men å legge ut miner er noe jeg _aldri_ skal gjøre igjen inntil dette fikses.

For et par dager siden var jeg helt alene i en base, jeg så en fiendtlig APC komme mot basen et godt stykke unna på UAV og la ut miner. Hva skjedde så? Joda, noen andre spawned i basen, slag seg i en jeep og kjørte som bare faen. TK + punish til meg, selv om de bare kunne kjørt ut via en annen exit.

Samme dag, la ut en mine i en fiendtlig base, den ble tatt like etter jeg ble drept, minen min lå der fremdeles når jeg spawned og en allied fyr kjører over minen. TK + Punish igjen, da var det nok.

Et annet problem er folk som tar kjøretøyet fra deg mens du reparerer det. Jeg stod å reparerte en tank, en idiot kommer å tar den og jeg nærmest spammer chatten med at han må gå ut, det er min tank. Han gidder tydligvis ikke det, kjører mot en fiendtlig base, jeg hopper ut når jeg ser at det er en annen tank der og legger ut miner. Tror du ikke han idioten som stjal min tank kjører over dem? Han punisher meg og sier sorry etterpå, pluss kaller meg for en kukk når jeg sier at han kan vente med å punishe til jeg sier sorry at det ikke var meningen.

Dette skjedde på battlefield.no serverne, som vanligvis er _meget_ bra synes jeg. Går under navnet viiranth om noen skulle lure.

Lenke til kommentar
Fint å spille på servere uten punishmode :)

hvor hvor?

F.eks klanserveren vår: 213.228.238.105

Et par andre også, men vet ikke om navn eller ip, men BF.no serverene har et STORT problem med Punishere. Jeg spller nesten aldri på dei serverene pga at der er mange dårlige spillere som punisher!

Endret av Markaren
Lenke til kommentar
Dette skjedde på battlefield.no serverne, som vanligvis er _meget_ bra synes jeg. Går under navnet viiranth om noen skulle lure.

Etter å ha spilt på battlefield.no serverene i noen timer nå, så trekker jeg tilbake alt om at folk forstår miner.. Det er helt utrolig hvor nedsnødde folk er. En person presterte å kjøre over ei mine, på vei mot en fiendtlig tank. Hadde han ikke kjørt over den, så hadde den fiendtlige tanken røket istedenfor. :wallbash:

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt på battlefield.no serverene i noen timer nå, så trekker jeg tilbake alt om at folk forstår miner.. Det er helt utrolig hvor nedsnødde folk er. En person presterte å kjøre over ei mine, på vei mot en fiendtlig tank. Hadde han ikke kjørt over den, så hadde den fiendtlige tanken røket istedenfor. :wallbash:

For min del, så er det KUN på Battlefield.no servere dette skjer.. Uff og fy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...