Gå til innhold

Mine rettigheter ved klage på kabel til SE K750


Anbefalte innlegg

Håper emnefeltet beskriver hva jeg trenger hjelp med godt nok.

 

Kjøpte forrige onsdag en K750 fra Sony Ericsson, er veldig fornøyd med telefonen og slikt men kabelen som følger med (usb kabelen) har funket veldig dårlig. Allerede fra når jeg startet å bruke mobilen på torsdag så har mobilen "disconnected" fra pcn pga kabelen har mistet forbindelsen. Kikket på kabelen som settes inn i mobilen og ser at den ene pinen sitter litt lengre ut enn andre. Derfor tenkte jeg meg en tur på elkjøp og klage på kabelen imorgen.

 

Har noen spørsmål:

 

a) Kan jeg bruke noe angrerett eller noe slikt sånn at de må ta den om de nekter å ta det på garantien?

 

b) Vil jeg få returnert kabelen som fulgte med alene eller tror dere jeg må returnere hele telefonen?

 

c) Tror dere de bare vil reparere kabelen eller gi meg en ny en?

 

Håper dere kan hjelpe meg litt rundt dette, er litt kjedelig at det skal være feil med noe nytt man kjøper :(.

 

-Kenneth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kikket på kabelen som settes inn i mobilen og ser at den ene pinen sitter litt lengre ut enn andre

 

Ser også på min kabel at den ene pinen stikker lengre ut. Slik skal det sikkert være siden min kabel fungerer fint.

jepp her og, nr 4 fra høyre, så det er nok slik den skal se ut.

kabeln funker fint her, så utrolig nok kan det vel ikke utelukkes at det

er din PC som sjangler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...