Gå til innhold

Samsung Z500 førsteinntrykk


Anbefalte innlegg

Da var denne telefonen ankommet :)

 

Så vidt jeg kan se er dette den minste 3G-telefonen på markedet her i Norge..

Kan jo starte med at når det gjelder design er denne omtrent helt lik E700, og fargen er svart isteden for indigo..

 

I pakken følger det med

 

HF

Datakabel

Telefon

Lader

Arm-lenke

 

Sånn snacks på denne telefonen i forhold til andre samsungtelefoner er at den har 3G og minnekort, og den har en svært behagelig størrelse.. :)

 

Samsung har også kvittet seg med noen ting som har vært UTROLIG teit, slik som at man kan endre meldingslyd, eller at den går ikke rett ut om man skulle være så uheldig og komme borti "rød knapp" når man skriver melding osv..

 

Poster noen livepics av telefonen så fort jeg får et kamera for hånden..

 

-Kristoffer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi fikk den i butikken idag..

Dette er en telenorlåst versjon som kommer litt før den uten operatørlås.. Tipper at den er tilgjenglig via telefast i løpet av en uke til to uten operatørlås..

 

Den koster vel omtrent 5000 tusen i butikken.. Ca 3499 med privat+

 

Når det gjelder det med meldingslyd mente jeg at man kan legge til egen meldingslyd.. hehe

Lenke til kommentar

Uten at jeg gidder og starte noen diskusjon på akkurat det her kan jeg jo si at de selger E720 for 2000 med p+ via nettbutikken sin.. Litt matte viser at Z500 som er dyrere enn E720 til innkjøp ikke da bør selges billigere enn E720, men er jo fint for dere som prisbeviste forbrukere om de faktisk gjør det..

 

 

 

leeeeeif

Endret av DoffeY
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vi fikk den i butikken idag..

Dette er en telenorlåst versjon som kommer litt før den uten operatørlås.. Tipper at den er tilgjenglig via telefast i løpet av en uke til to uten operatørlås..

 

Den koster vel omtrent 5000 tusen i butikken.. Ca 3499 med privat+

 

Når det gjelder det med meldingslyd mente jeg at man kan legge til egen meldingslyd.. hehe

uæææææ... dyrt ass, vi fikk den inn i butikken på mandag, men har vært for opptatt med og rydde i butikken takket være masse tilbud på varer og ombygging. Jobber på Obs i Tromsø, og den er ikke låst til noen operatører, jeg vil tippe at vi vil ta rundt 4k (neppe over) for en Z500 og for E730 tar vi 3.5k UTEN abb vell og merke.

 

Jeg skal få ut SE Z8ppi og Z500 i morgen når jeg kommer på jobb, må bare lære meg hvordan pris systemet på mobiltelefonene fungerer først siden at jeg begynte dær i sommer. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...