Nitrius Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Er det mulig å gjemme castbaren på en måte? har nemlig lagt inn en addon kalt "Perl" og Discord sine action bars, så akkurat i detet øyeblikk så kommer castbaren rett frem over actionbarene mine(nei flytter ikke action barene mine) plus at i denne Perl addonen så har det lagt til en form for castbar i selve player vinduet, der du ser hp/mana og slikt, så derfor har jeg ikke lengere bruk for den gamle castbaren.
ArchEnemY Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Burde vel være mulig, men vet ikke hvordan. Og hvis det ikke er mulig, så går det vel ann å bruke denne modden. Da kan du f.eks bare flytte den ut i kanten slik at den ikke er synlig. Tror den skal funke, men ikke 100% sikker
Yosuf Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Med gypsymod kan du flytte på den, bruker det sammen med discord action bars
Nitrius Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Jupp takker for tips. Tok å testa ut MoveAnything, funka det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå