Gå til innhold

Worms +! Noen som husker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

Worms +! noen som husker det? Det beste worms spillet ever! ;) Men jeg har ikke klart å finne det noen plass:S Noen som kan hjelpe meg her? :)..

Mvh.

Selvaag

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

worms er ikke d de sjuke killermarkene :hmm: d e qlt d.. lastet ned det fra nette hær om dagen :D

**Mod edit: Vi linker ikke til warez og pirat sider gjør vi vel :nei: **

Endret av Nordahl89
Skrevet

Det er et morsomt spill. Var en eller annen fyr jeg snakket med på nettet som sendte den til meg, men så så søs det og tok den. Er så sinnsykt morsomt spill.. :!:

Skrevet

Nordahl89, Ser du er ny her på forumet, så ta en titt på reglen :) Legg godt merke til nummer 8 (http://forum.gamer.no/index.php?act=SR&f=60#8) og sms delen av nummer 3 (http://forum.gamer.no/index.php?act=boardrules#tid)

Worms +! (er det et spill eller bare en skrive feil? :) har jeg aldrig hørt om, men de fire første spillene (Worms, Worms II, Worms Armagedon og Worms World Party) har jeg brukt litt for mange timer på :p

Team 17 har en herlig sans for humor...

Skrevet

Snakker om! For 2 dager siden så satt jeg og en kamerat og spilte Worms World Party i 10 timer :D Det var så nostalgisk <3

Skrevet

hehe :)...worms eier jaa! :)...nei, worms + er noe..tror kanskje det er Worms, med en liten ekstrapakke..ikke vet jeg? :S...men noen som vet hvor jeg kan få itak i worms 1? og kansje worms + ? :)

Mvh.

Selvaag

Skrevet

hmm:S..husker jeg feil da eller? heh :p..var iallefall det samme som worms1, bare med flere egenskaper :)...tror jeg? skyt meg viss jeg ta feil :p..heh =)

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

du husker helt rett, worms+ var stort sett worms1 med pittelitt flere funksjoner.

hakket mer underholdende enn vanlige worms

Skrevet

Worms+ er en oppgradert versjon av worms med høyere oppløsning(tror jeg), noen fler bane-themes, våpen og nettverk (ikke sikker om det var nettverk på orginalen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...