Gå til innhold

TES: Morrowind GOTY for 89 eller 249kr?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til alles informasjon så har jeg nå fått spillet, og det viser seg at det faktisk er GOTY-versjonen. Nå ble jeg glad. 89kr for et spill og to utvidelser er jo ingen ting.

Da får jeg hoppe inn i Vvardenfell og utforske litt da. :)

Jepp, gratulerer med ett av tidenes beste kjøp! Sjekk ut Nygebynnertråden for Morrowind for å få tips til å komme i gang, og Must-have mods-tråden for tips om mods du kan bruke.

 

Anbefaler egentlig allerede før du begynner å spille at du får tak i Better Heads og Better Bodies, da disse øker spillegleden betraktelig. Har du en bra nok PC (se mine specs, du bør ikke være så veldig langt under) kan du installere Morrowind Visual Pack 2.11, Morrowind Visual Pack 2.2 (oppdatering til førstnevnte) og gjerne Visual Pack XT (utrolig gode teksturer her, krever litt PC, men du får godt igjen for det). Installer disse i nevnte rekkefølge. Hvis du ikke har en så veeeldig god PC, kan du prøve å installere bare de to førstnevnte.

 

Disse ovennevnte mod'ene er de viktigste der ute. De legger ikke til noe som helst gameplay i spillet, de bare forbedrer utseendet betraktelig. Vil også anbefale Atmospheric Sounds (se mod-tråden for linker), men disse krever litt prosessor for å kjøre (tror jeg). Hvis du ikke har så mange andre mods, så bør det gå greit. Jeg hadde 82 mods på det meste, og hadde konstant FPS på rundt 20, som er litt lite...

 

 

Dette ble litt mye, skulle prøve å holde dette innlegget litt kort... :p Men som sagt, de mod'ene jeg har nevnt nå er helt essensielle.

 

Lykke til med spillingen, alltid kjekt med flere her i "Morrowind-gjengen"! :thumbup:

 

Edit: Så på profilen din, du har bra nok PC til å kjøre alt dette her helt fint. Last ned!

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
[iC' date=03/08/2005 : 16:39] Oj så mange mods. :p

Som du sa har jeg en PC som er temmelig lik din (litt bedre på skjermkortet), så jeg får vel prøve meg på disse moddene. :)

 

Et lite spørsmål: Hvor mye plass tok alt som hadde med Morrowind da du hadde alle de moddene installert? Det tok vel ikke flere titalls Gigabytes? :ermm:

Min komplette Morrowind-mod-database (zippet, for det meste) tar i underkant av 1 GB, og jeg brukte ikke alt da.

Lenke til kommentar
Construction Set ligger på Morrowind discen også, Construction Disc er hvis du kun skal installere Construction Set, ikke heøe spillet

På Construction Set-disken ligger alle filene (modeller, teksturer, etc.) som Construction Set bruker. Du må bruke denne CD'en hvis du skal bruke Construction Set, eller du kan kopiere alt fra "Data Files"-katalogen på CD'en til "Data Files"-katalogen der du installerte Morrowind. Da slipper du å bruke CD'en.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hei.

Jeg har akkurat kjøpt Game of the year edition. Bør jeg installere alle på en gang eller ta en og en?

Jeg har ikke spilt det før.

Instaler spillet sammen med Tribunal og Bloodmoon, siden du får med diverse nyttige ting sammen med ekspansjonspakkene. :)

Husk å instalere dem i denne rekkefølgen:

 

Morrowind -> Tribunal -> Bloodmoon

Lenke til kommentar

Hei, jeg leter etter Morrowind GOTY selv.

 

Fant XBOX-versjonen på både Amazon og Play. Men på Play var spillet merket med at det bare virket på XBOX fra UK (England). Trodde ikke det var noen slik forskjell.

Vet noen noe om det, eller kan dere gi meg et hint hvor jeg ellers kan finne dette spillet?

Lenke til kommentar
Hei, jeg leter etter Morrowind GOTY selv.

 

Fant XBOX-versjonen på både Amazon og Play. Men på Play var spillet merket med at det bare virket på XBOX fra UK (England). Trodde ikke det var noen slik forskjell.

Vet noen noe om det, eller kan dere gi meg et hint hvor jeg ellers kan finne dette spillet?

Kjøpte GOTY versjonen idag på Av alle steder- Spaceworld. 99 spenn!

:woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...