Hr. Jenssen Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 (endret) Er litt forvirret her. Skal kjøpe meg Morrowind (helst GOTY) og ser rundt omkring etter hvor det er billigst. Har sjekket på både Play og Amazon, men det så mørkt ut for meg å få tak i en rimelig en. Så sjekket jeg på CDON, søkte etter "Morrowind", og fant følgende: -Morrowind GOTY Exclusive og -The Elder Scrolls III - Morrowind Game of the Year Edition Det jeg lurer på er prisen. Den førstnevnte koster, som dere ser, 89,-. Den andre koster 249,-! Hvorfor denne prisforskjellen? Det er jo samme cover, og begge to heter det samme. Kan den til 89,- være feilnavnet/bildet (at det egentlig bare er det vanlige Morrowind, siden jeg ikke fant det da jeg søkte) eller kan det faktisk være GOTY? Den dyreste vet jeg er GOTY, da det står at den inneholder begge utvidelsene i produktinfoen. På den som koster 89kr står det ikke noe osm helst info! Noen som har bestilt GOTY fra CDON for 89kr og vet at det er den rette? (er litt redd for å bare få Morrowind, da jeg kan gå og kjøpe det her på butikken for 100kr). Takk for alle svar. EDIT: Litt OT, men jeg lurer på akkurat det samme med denne, som til og med har feil cover (har heller ingen produktinfo, har også veldig lav pris, og utgir seg også for å være en GOLD-utgave). Endret 31. juli 2005 av MeTa][iC
MiSP Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Tror du må fikse linkene, det står bare "Session has expired".
Hr. Jenssen Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Skrevet 31. juli 2005 Tror du må fikse linkene, det står bare "Session has expired". Funker her. Om du bruker Firefox eller Opera så kan det være grunnen. Prøv med IE.
Maverick of Zoot Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Jeg husker å ha kjøpt mitt Morrowind der, betalte kun 89,- På coveret kan man tyde ordene Tribunal og Bloodmoon, navnet på tilleggspakkene, er det ikke riktig får du bare klage... Kongespill er det hvertfall
Hr. Jenssen Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Skrevet 31. juli 2005 Jeg husker å ha kjøpt mitt Morrowind der, betalte kun 89,- På coveret kan man tyde ordene Tribunal og Bloodmoon, navnet på tilleggspakkene, er det ikke riktig får du bare klage... Kongespill er det hvertfall Jo, vet at coveret er det rette, men like vel. Det kan jo hend at de har blitt feilinformert. Men jeg skal kjøpe spillet, jeg! Som du sier, er det feil er det bare å klage (har klaget før, da jeg fikk Xbox-versjonen av KOTOR2 da jeg bestilte PC-versjonen, fikk pengene tilbake og en rabattkode).
Maverick of Zoot Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Vil du ha et tips? Første gang du sover etter å ha innstallert en av ekspansasjonene, tror det er Tribunal (men er ikke sikker) Uansett, første gang du sover etter å ha innstallert vil du bli angrepet av en snikmorder. Så det ville antakeligvis lønne seg å vente med det, da denne snikmorderen er på en ganske høy level. Min erfaring var at jeg innstallerte alt sammen, sov på level1, våknet og ble drept. Neste gang var jeg klar og klarte å stenge ham inne på soverommet. Du har gjort et bra valg, kongespill...
Hr. Jenssen Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Ah, takk for tipset! Får begynne med Morrowind, fortsette med Tribunal og ta Bloodmoon til slutt da, så er jeg mest mulig forberedt.
MiSP Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg ville absolutt installert alle på én gang (rekkefølgen Morrowind -> Tribunal -> Bloodmoon), siden ekspansjonene legger til masse annet også som kan være greit å ha fra begynnelsen av. Kan dog være at jeg bare er purist. Hva for rolle spiller nå snikkmorderne? De er en del av spillet, som alt annet... Du blir ikke angrepet hvis du sover på "lovlige" steder, kun ute i naturen.
Maverick of Zoot Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Det er ikke sant, jeg ble angrepet på hotellet av en snikmorder. Dette ingår i Tribunal.
Gromle Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Men de Journal-oppdateringene som Tribunal legger til, er absolutt verdt bryet med å plages litt med han Assasin-karen en gang..
Hr. Jenssen Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 Men er det ikke slik at historien fortsetter i Tribunal og Bloodmoon da?
Gromle Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Nei ikke egentlig.. Historiene i Bloodmoon og Tribunal kan strengt tatt stå på egne ben, men er litt fletta inn i hovedhistorien. Men pass på å installer Tribuanl før Bloodmoon. Hvis ikke blir det krasj.
Equerm Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Nei ikke egentlig.. Historiene i Bloodmoon og Tribunal kan strengt tatt stå på egne ben, men er litt fletta inn i hovedhistorien. Men pass på å installer Tribuanl før Bloodmoon. Hvis ikke blir det krasj. Huh? Tullball, din pc er ikke helt god. Det fungere helt flott med meg uansett rekkefølge
Gromle Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Det gjør sjelden det.. Muligens GOTY-versjonen er annerledes, men er de kjøpt i løsvekt, så kødder de mye hvis installert i feil rekkefølge. Bare les litt rundt på forumet, så finner du flere som har hatt problemer med det.
Equerm Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg har hatt litt problem med det selv også men det var før jeg skaffet meg orginal GOTY-utgave så jeg tenkte problemet lå i at det var piratkopi jeg brukte. Men om du sier det så skal jeg tro på det
Maverick of Zoot Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 En ting er sikkert, det exp. pakkene ikke fikser finns det en mod til. Det er mod'er for alt, litt kjedelig med for mange da. Men noen er fete, noen som har en favoritt mod?
Hr. Jenssen Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 Maverick, du kan starte en egen tråd om det, da vi ikke vil gå for langt off-topic i denne tråden.
Equerm Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 [iC' date=02/08/2005 : 16:53] Maverick, du kan starte en egen tråd om det, da vi ikke vil gå for langt off-topic i denne tråden. Det er en tråd om det..
Hr. Jenssen Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 Til alles informasjon så har jeg nå fått spillet, og det viser seg at det faktisk er GOTY-versjonen. Nå ble jeg glad. 89kr for et spill og to utvidelser er jo ingen ting. Da får jeg hoppe inn i Vvardenfell og utforske litt da.
fargoth Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 [iC,03/08/2005 : 12:24]Til alles informasjon så har jeg nå fått spillet, og det viser seg at det faktisk er GOTY-versjonen. Nå ble jeg glad. 89kr for et spill og to utvidelser er jo ingen ting.Da får jeg hoppe inn i Vvardenfell og utforske litt da. Gratulerer! Håper du får like mye glede av Morrowind som jeg gjorde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå