Pink_Luxemburg Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Jeg vil lage en topic om hvilke spill dere har på topp 10 ????? Har tenkt å kjöpt spill men jeg finner ikke noe brae spill...Hva burde jeg kjöpe?? Hva burde jeg ikke kjöpe???? plizz svar.....!!
Passasjer Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Kjøp Battlefield 2. Det blir du garrantert fornøyd med
Pink_Luxemburg Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Skrevet 31. juli 2005 Jeg liker litt forskjellige spill.... fra hjernetrim til mer action....
orjanos3.16 Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Everquest 2: http://www.gamespot.com/pc/rpg/everquest2/review.html Battlefield 2: http://www.gamespot.com/pc/action/battlefi...q=battlefield+2 World of warcraft: http://www.gamespot.com/pc/rpg/worldofwarc...rld+of+warcraft GTA san andreas: http://www.gamespot.com/pc/action/gta4/review.html Guild wars: http://www.gamespot.com/pc/rpg/guildwars/review.html
Luchy Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 (endret) 1. Battlefield 2 - Skyte spill. offline eller online 2. Counter Strike: source (da får du med Half- life2)- Skyte spill. offline eller online 3. World of warcraft. online RPG 4. Flatout - bil spill 5. Max payne - skyte spill 6. Max payne 2 - skyte spill 7. Age of empires 3 (kommer til høsten) - strategi spill 8. Call of duty (expansion pack finner du også) - skyte spill. online eller offline 9. Call of duty 2 (kommer til høsten tror jeg) - skyte spill. online eller offline 10. Operation Flashpoint 2 (er ikke kommet) skyte spill Endret 31. juli 2005 av K9
Dahl Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 7. Age of empires 3 (kommer til høsten) - strategi spill9. Call of duty 2 (kommer til høsten tror jeg) - skyte spill. online eller offline 10. Operation Flashpoint 2 (er ikke kommet) skyte spill Hvordan i all verden kan du anbefale spill som enda ikke har kommet på markedet?
~Alex~ Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 7. Age of empires 3 (kommer til høsten) - strategi spill9. Call of duty 2 (kommer til høsten tror jeg) - skyte spill. online eller offline 10. Operation Flashpoint 2 (er ikke kommet) skyte spill Hvordan i all verden kan du anbefale spill som enda ikke har kommet på markedet? kanskje han har en tidsmaskin?
mellowmike Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Ikke cs iallefall, du må bruke hack for at det skal bli morsomt. Men liker du FPS kan jeg anbefale Bf2, det kommer du til å elske, (noen bugs da). Liker du MMO's kan jeg anbefale WoW, det er konge. (koster penger for å spille da) Juiced er et ganske bra bil-spill.
Passasjer Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 7. Age of empires 3 (kommer til høsten) - strategi spill9. Call of duty 2 (kommer til høsten tror jeg) - skyte spill. online eller offline 10. Operation Flashpoint 2 (er ikke kommet) skyte spill Hvordan i all verden kan du anbefale spill som enda ikke har kommet på markedet? Kanskje han har peiling på spill, og vet at de kommer til å bli bra?
Hr. Jenssen Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 (endret) Kjøp Battlefield 2. Det blir du garrantert fornøyd med Nå har jeg hørt det også. Hvilke spill har du fra før av da, trådstarter? Hvilke sjangre liker du? "Hjernetrim" og "action" finnes i trilliarder av former og farger. Liker du rollespill, førstepersons "shoot 'em up", bilspill, flyspill, osv? EDIT: 2. Counter Strike: source (da får du med Half- life2)- Skyte spill. offline eller online Feil. Det er motsatt. Endret 31. juli 2005 av MeTa][iC
Kuroneko Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Action: - Halflife 2. Kjøp silver gjennom steam, så får du med det meste av annet valve-stasj også. - Farcry. Svært _gøy_ i singleplayer, selv om det er noen mangler. Sikkert mulig å finne til overkommelig pris også. Eventyr: - Fallout. Finnes i de fleste spillbutikker sammen med Fallout 2 og tactics til en billig penge. - Deus Ex. Det originale. Finnes også kjempebillig, og etter de første 20 minuttene (da du muligens bare irriterer deg over kjedelig grafikk), finner du det kanskje beste spillet noensinne begravd der et sted. - Morrowind. Svært omfattende rollespill. Også svært billig overalt. - Alle de klassiske lucasarts-spillene. Day of the tentacle, Sam&Max og Full throttle er blant de mest nødvendige. Onlinespill: - Battlefield 2. Multiplayermoro. Liksomrealistisk, ikke superaction. - Roseonline. (roseon.com). Kjempesøtt og ikke minst fullstendig gratis MMORPG. - GuildWars. Mest morsomt om du har noen kompiser å spille sammen med over headset, men oioi, da kan det virkelig være stas også. Veldig mange ting som er skrekkelig irriterende med de fleste onlinespill er borte her. Pent er det også. Det var vel noen spennende i alle fall.
Dahl Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 7. Age of empires 3 (kommer til høsten) - strategi spill9. Call of duty 2 (kommer til høsten tror jeg) - skyte spill. online eller offline 10. Operation Flashpoint 2 (er ikke kommet) skyte spill Hvordan i all verden kan du anbefale spill som enda ikke har kommet på markedet? Kanskje han har peiling på spill, og vet at de kommer til å bli bra? Man kan ikke vite at oppfølgere blir bra... Makan til idioti.
Bluebeans Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Kjøp Battlefield 2. Det blir du garrantert fornøyd med Jeg la BF2 på hylla etter en dag. Prøver desperat og få solgt det videre nå.
ErlendRU Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Battlefield 2 likte jeg ikke i det hele tatt.. Half Life 2 GTA: San Andreas
Pink_Luxemburg Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 Jeg liker bilspill, noen skytespill (ikke med for mye vold)...+++ Har sett på at broren min har spilt GTA: San Andreas... Det ser så kult ut!!! Men hvilke spill anbefaler dere ikke??
pessimisten Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 battlefield 2 er ok, men ikke vits å betale for (last det ned), ellers er gta sa evig bra og det kommer til å ta noen mnd. før du går lei. ikke kjøp black and white (vet ikke om du har hørt om ddet) blir litt ensformig. nfsu2 er gøy til å begynne med, men jeg gikk lei etter en stund. avp2 er drit gøy å linke på(har ikke prøvde i andre sammenhanger) QUOTE (@kd @ 31/07/2005 : 14:26) QUOTE (K9 @ 31/07/2005 : 13:32) 7. Age of empires 3 (kommer til høsten) - strategi spill 9. Call of duty 2 (kommer til høsten tror jeg) - skyte spill. online eller offline 10. Operation Flashpoint 2 (er ikke kommet) skyte spill Hvordan i all verden kan du anbefale spill som enda ikke har kommet på markedet? kanskje han har en tidsmaskin? (genialt)
WoWgamer72 Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 (endret) 1. Battlefield 2 - Skyte spill. offline eller online2. Counter Strike: source (da får du med Half- life2)- Skyte spill. offline eller online 3. World of warcraft. online RPG 4. Flatout - bil spill 5. Max payne - skyte spill 6. Max payne 2 - skyte spill 7. Age of empires 3 (kommer til høsten) - strategi spill 8. Call of duty (expansion pack finner du også) - skyte spill. online eller offline 9. Call of duty 2 (kommer til høsten tror jeg) - skyte spill. online eller offline 10. Operation Flashpoint 2 (er ikke kommet) skyte spill en veldig liten rettelse: Du får ikke med Half life 2 når du kjøper CS:scource men du får med counter-strike scource når du kjøper HAlf life 2! Half life 2 er selve spillet, counter-strike er en liten mod av half life 2, eller cs er vel et spill nå men hva faen hvem bryr seg! spill World of warcraft jeg anbefaler det, drit i Guild wars, world of warcraft er på toppen av alle mmorpg spilla, guild wars er for dødt, lite ting og gjøre(jeg har prøvd det) selv om det har mye bedre grafikk så anbefaler jeg heller Wow enn GW. Vet ikke så mye om everquest 2 eller om andre spill, men det eneste som er dårlig med WoW er den måndlige betalinge Her er hva du gjør på cs: du "spawner" i "spawn" kjøper våpen, så springer du den veien du vil og håper du møter noen av det andre laget, vis du er så heldig at du gjør det så er det bare og plafre i vei mens du sikter på hode, fordi headshot skader mye mere enn vanlige treff. Har en venn som sier at det er mye taktikker i CS, han sier at det er mere taktikker i cs enn WOW? CS: Gå rundt skyte det som rører seg, gå stille vis du vet at noen er i nærheten, plante bombe, defuse bombe, WOW: En lvl 60 orc warrior for eksempel: Gå fredelig rundt i durotar og hjelper " lowbies med quests" plutselig møter du en alliance rogue: Hva sjer nå? plafe løs? ja ? nei? kansje ? hmm, rogue stunner deg. counter attack . du slår noen ganger skaffer rage, kansje en heroic strike, mortal strike, hva er best hva skal jeg velge? Mortal strike! nei hva sjer, han dodget den, hva nå? OWERPOWER! ja !!! sånn fortsetter det( kansje ikke helt sånn men bla bla..) I cs er det som er nærmest til dette: DU møter en kar, trekker våpenet ditt(2 og velge mellom, så klart tar du stor gunnern: aimer på hodet, den som treffer headshot først vinner. Andre ganger kan det være at du må kaste granat før du skyter, flash, kansje smoke. jaja uansett så er det mye mere taktikk i WoW PvP enn domme CS Fights. Bang,bang headshot, Men så klart er det to helt forkjsellige spill, heheheheheh jeg mener fortsatt Wow er best. og forresten Battlefield 2 ser litt lovende ut, har ikke prøvd 2'ern med Battlefield vietnam som var så jævLI arti!!!og 2'ern har sikkert mye annet og by på spill jeg ikke liker/anbefaler er first person shooter, som doom 3 og quake og cs, cs er kansje litt artig når du teamkiller online. Half life 2 har jeg ikke prøvd men ble møkka lei at 1'ern etter noen minutter! Grafikken er i alle fall ganske bra i forhold til andre first person shooters! Andre brae spill: Strategi = Age of empires 3(Kommer snart) bra grafikk ser det ut som, helt nye folkeslag, handler om krigen i amerika. Siden age of empires 3 ikke er gitt ut enda. skal jeg si noen ord om Age of empires 2 og conquereors så klart Et vanlig strategispill der du som vanlig på starten samler ved, gull, stein, og mat til og trene soldater oppgradere deg fremmover i tiden, bedre soldater. Du kan velge mellom 13 forskjellige folkeslag som alle har forkskjellige special units, For eksempel: Britain har Longbow man, Det er en med pil og bue som er litt bedre enn de som kan lages på archery range fordi det er en special unit. Hvert folkeslag har også forskjellige ting de kan oppgradere: For eksempel Turks og france fra knight til paladin ( husker ikke helt akkurat det der men det er bare et eksempel).Mens Spanish kan bare lage (Champions) hakket dårligere enn paladin. Altså noen folk har ditt mens andre har datt, noen har ditt og datt men ikke dott. Noen har dott og ditt men ikke datt. jaja håper du forstår. Spillet kan være online, der du kan spille FFA(alle mot alle)eller lag. Det er også taktikker her. et eksempel til: vis du lager archere så er det ikke lurt og sende milita mot dem da blir de slaktet, men vis du sender knight så blir archerene slakted. jaja blabla drit i det. Byen kan også bli beskyttet av en mur med port så klart. Special units'ene lager du i borge. det er også mange forskjellige spill typer her: noen av dem: Regicide: Du begynner med en konge som er meningen og drepe. vis kongen din dør er du ute av spillet, derfor er det lurt og ha han inni borga. Her begynner du med 9 arbeidere(ikke helt sikker) men ikke så mye ressurser(Mat,stein,ved og gull) : Deathmatch: Her begynner du med town center og 3 arbeidere og MYE ressureser, meningen er og bygge deg og veldig fort og angripe med en gang. Online: her er det også mange custom maps: jeg likte spesielt Lotr mapsa. men det mange andre og som tower defence og U da prey. U da prey er litt idiotisk siden jeg ikke forstår en drit. Har ikke spilt detta spillet på lenge siden datan klikka og jeg kunne i koblet meg til msn game zone siden det, litt synd egentlig. men siden det er et 5 år gammelt spillt(rundt der tror jeg) er det ganske brukbar grafikk enda. Har ikke mere og si om Age of empires 2 akkurat nå Rome totalwar : har ikke spilt det men ser jævli tøft ut med store armeer som kræsjer sammen til en kjempestort slag! jaja hade bra nå, vis jeg kommer på noe mere skal jeg edite Warcraft spilla: Warcraft 3 Frozen Throne Du kan velge mellom 4 raser ( Udead, orcs, nightelfs og humans) Alle raser har 4 forskjellige heroes, for eksempel: Blademaster'n til orcs den har 4 forskjellige spells, som ved hver lvl kan du oppgradere en spell. For og få en ny lvl må du drepe forkskjellige dyr/folk, som i vanlige strategi spill, må du samle ved og gull til og bygge bygninger og trene soldater. Det fins mange forskjellige soldater og for og lage noen så må du oppgradere hovedbygningen din. Hele greia sjer i azzeroth. Det er også andre greier du kan gjøre, det er mange forskjellige "custum maps" som Diablo 2, lord of the rings og noe veldig artig, TOWER DEFENCE mange forskjellige maps der hoved objected er og bygge tårn som dreper forbi passerende folk sendt ut av computer'n. uansett om du vil spille Tower defence eller "role playing maps" så er det et bra spill. Taktikk er også bra og ha Jeg liker best orcs så klart BLADEMASTER FOR THE WIN, Men human paladin og dwarf mountaing king er også en bra combo, mountaing kingen står og "holder aggro'n" vis du har flaks så klart at de ikke angriper paladin'en mens han healer, så klart vis de angriper paladin'en kan han jo bare shielde og kansje teleportere tilbake til by'n din, men jaja supert spill 8/10!!! Den samme verdenen til World of warcraft. Gta spilla digger jeg: Vis du liker og leke med mafian, skyte hode av folk med sniper, kjøre over folk, drepe negere bli satt i fengsel drepe jævli mye folk, kjøre bil så er dette spillet for deg;) Empire earth; samme som alle strategispill mat,ved,stein,gull, men noen som age of empires har! Du kan oppgradere agen helt opp til nåtid. Litt domt når begge er i steinaldern, du har mye ressurser så du oppgraderer helt til nåtid på 10 min mens han er i bronze age. men jaja. Her er det mange forskjellige campaings som Grekerne, historion om troja, alexander den store. English: Duke of normany, Russian er litt fremstids inspirert. German er 1 og 2 world war. DU kan også ha mange flere soldater her enn Age of empires, Limiten her er 1200 delt på så mange lag du har med, så det meste er 600 på hvert lag. Et bra first person shooter med historie er Max payne 1: Du kommer hjem en dag fra jobben(tror jeg) der kone og dattra di er drept, så du sverger på at du skal finne de som drepte dem så stikker du og skaffer noen gunnere og dreper alt som kommer på din vei. morsommme ting og gjøre: Slow motion mens du kaster det ut nei ei trapp mens du skyter alt du ser. Morsomt spill, jeg er ikke helt sikker på historien der men bla bla som vanlig;) Men så må vi ikke glemme Diablo 2 LoD Det er 7(?)klasser og velge mellom: Paladin, assasin, barbarian, sorceress,necromancer,druid og amazon alle sammen har forskjellige skills, Du begynner som en lvl 1 i rogue encampment, utfra der får du quests som sier du skal ut og drepe masse dritt og skaffe lvlers, når du får bedre lvler får du også bedre items, det er også 5 forskjellige "acts". Hver act har 1 boss hver(mange minibosser) Act1: ANdarial Act2: Duriel Act3: Mephistor Act4: Diablo Act5: Ball Mephisto diablo ogbaal er brødre som prøver og gjøre om verden til et helvette. Du og dine kompiser skal redde verdenen fra de idiotene. mer gidder jeg ikke og di akkurat nå, men dette er et genialt spill: ny patch akkurat nå og. Vis noen gidder og lese denne posten blir jeg faktisk litt forundret og stolt:) Den er litt rotete med punktum og komme siden jeg gjorde det så fort jeg kunne, men jaja. Endret 9. august 2005 av WoWgamer72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå