Gå til innhold

Creative Zen Sleek

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har et spørsmål til creative microphoto:

noen som vet om det vil være mulig å koble spilleren direkte til et digitalkamera og laste over bilder fra kamera til spilleren?

Skrevet
har et spørsmål til creative microphoto:

noen som vet om det vil være mulig å koble spilleren direkte til et digitalkamera og laste over bilder fra kamera til spilleren?

5255612[/snapback]

Denne posten gjelder jo for Zen Sleek. Ikke Microphoto. Men tror nok du må gå via pc ja.

Skrevet

Jeg har hatt denne spilleren i to måneder nå. Er godt fornøyd, men det kommer stadig mer støv og rusk bak skjermen.

Flere som har dette problemet?

Skrevet

(vet at jeg fortsatt er off-topic, men likevel..)

trenger man egene drivere for å laste over filer, så det fungerer ikke å f eks gå inn på internett cafe og koble til kamera og spiller og sette i gang helt uten videre?

Skrevet

Må man ha en PC i nærheten for å få ladet Zen Sleek, eller kan man lade via 230V?

Svaret på spørsmålet mitt står sikkert et sted i denne tråden, men orker rett og slett ikke lete igjennom 15 sider. :dontgetit:

Skrevet
Må man ha en PC i nærheten for å få ladet Zen Sleek, eller kan man lade via 230V?

Svaret på spørsmålet mitt står sikkert et sted i denne tråden, men orker rett og slett ikke lete igjennom 15 sider. :dontgetit:

5262132[/snapback]

Du kan også lade via 230V. Kan også anbefale dockingstasjon. Du får kjøpt den via creative sin hjemmeside. Koster 130 kroner inkl frakt.

Skrevet (endret)
(vet at jeg fortsatt er off-topic, men likevel..)

trenger man egene drivere for å laste over filer, så det fungerer ikke å f eks gå inn på internett cafe og koble til kamera og spiller og sette i gang helt uten videre?

5262085[/snapback]

Du kan sette av så mye plass du ønsker til å være minne pinne plass... Da kan du legge in ting, som bilder(da må jo pc`en ha kortleser).

Endret av thomas ll
Skrevet

Hei.

Tåler denne spilleren gåturer?

Altså, kan den ligge i lomma mens jeg går, og likevel spille av sanger uten hakking og grums?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...