Gå til innhold

der forsvant GTA:SA i Australia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arrrg. Gjør meg så provosert. Skyt drep lemlest og hor så mye du vill men sex, det kan vi ikke ha noe av. Da kan det jo hende noe prøver noe lingnende. Utrolig at noen som sikkert aldri en gang har prøvd spillet setter så mye i sving for å fjerne det.

Skrevet

BLir så utrilig forbanna når jeg leser sånt, men ble faktisk overrasket over at det ble forbudt i Australia og "USA" men ikke i Norge. Men USA, Hmm... Alt annet er jo tillatt på spill. Er sikkert noen voksne så veit hvordan de yngre tenker og reagerer på spill.

Skrevet
Rockstar gjorde verkeleg på leggen her altså, heldig at det tok litt tid å finne dette ut slik at folk fekk kjøpt det.

Tror nok de selger flere spill nå enn på lenge, flere butikker har også satt opp prisen på spillet nå som populæriteten har steget igjen.

I australia laster nok de som vil ha spillet det bare ned, helt utrolig at folk over 20 ikke skal få kjøpe det i butikkene.

Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Konklusjon;

Knivstikking = greit

Ran = greit

Umotivert vold = greit

Salg av horer = greit

Sprenge biler i luften = greit

Sex = FY

Man får jo mer futt i sexscener i vanlige tv-serier enn i dette spillet! I tillegg er det ikke noe som hopper opp i ansiktet på deg heller?

Jeg ser allerede overskriften: Gutt spilte GTA - gikk ut og hadde sex???

Skrevet (endret)

Altså, grunnen til at SA blir bannet fra Australia har jo ikke noe med sexen å gjøre, men det er aldresgrensen!

Selvfølgelig er det jo sexen som har ført til at grensen har steget, men like vel.

Veldig voldelige filmer og spill blir ikke solgt i Australia da de ikke tillater 18-årsgrense-filmer og spill.

Endret av MeTa][iC
Skrevet

rockstar kommer nokk til å selge mye mere etter denne "flausen".

All pr er god pr heter det jo.

Hadde jeg ikke hatt spillet, så hadde jeg garantert gådd å kjøpt det bare for å provosere dem som ikke liker spillet. Og slikt gjør nokk veldig mange

Skrevet

Seriøst, spillet har allerede nok voldelig innslag til å få aldersgrense 18 år så er det noe så naturlig som sex som får det til å stige?

Jaja, verden er blitt meget rart, man kan akseptere at du går rundt på gata og dreper vilt fremmede men når det plutselig dukker opp et mod som viser innslag av meget dårlige sex scener så stiger grensa. Blir bare dumt det her. Vil nå si sex scenen i The Matrix revolution er mer "graverende" enn den her. Enkelte har bare for mye fritid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...