kakemonster7 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 FHMs musikkanal har kåret tidenes mest sexy musikkvideoer, og Christina Aguilera stakk av med seiren. Link Har sett den musikkvideoen, og må si meg enig i at den er relativt NICE
viranth Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Synes det er helt sjukt at den videoen til Aguilera er den som vant, den er jo ikke sexy i det hele tatt. Christina er så utrolig dårlig til å spille "tøff", skulle holdt seg til sånn balladeopplegg som hun gjorde før. Ingen av de videoene er noe særlig gamle, tydlig at de som stemmer ikke kan være særlig gamle. Om jeg måtte velge en vinner, ville jeg tatt "Call on me".
Tuttebobo Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Slipknot - My Plague er sexy.. spess da de stage-diver!
Arne_F Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Synes "Call on Me" burde vunnet. Helt enig... Synes at sangen er delvis irriterende, men musikkvideoen... *sikle*
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Dirrty er jo bare ekkel... Både Toxic og Call on me er veldig mye tøffere... Helena Christensen i Wicked Game heller ikke å forakte
JokerHaulan Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Arch enemy med We Will Rise burde vunnet kjerringa er så sexy i videon
kakemonster7 Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Dirrty er jo bare ekkel... Både Toxic og Call on me er veldig mye tøffere... Ekkel??? Det var vel å ta litt hardt i..... Men er enig i at både "Call on me" og "Toxic" er bedre.... Da jeg så overskriften, tenkte jeg med en gang "Det må da være call on me".... Men den gang ei...
Deathie Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Aguilere er jo smell-lekker da Skjønner godt at hun vant
LIRS Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Satisfaction ftw. x2 Benny Banassi - Satisfaction x3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå